Polarn o. Pyret multiraitahysteria!

  • Viestiketjun aloittaja "Elli"
  • Ensimmäinen viesti
"Elli"
En tiedä onko tästä jo keskusteltu mutta mä en tajuu tätä, kyseisen merkin kirpparila on ollut keskustelua uusista multiraitapaidoista joita on ilmeisesti tullut loppuviikosta kauppoihin ja ovat nyt koko Suomesta loppu. Jotkut ihmiset ovat hamstranneet kyseisiä paitoja ja huutokauppaavat niitä voittomielessö ilman paitaa jääneille. Huhhuh, mikä niissä paidoissa oikein on se juttu, musta eivät ole kovinkaan kummoisia. Porukka on lähdössä ulkomailta seuraavaks hakeen niitä kun täältä ovat loppu, nettikaupasta menivät tunnissa. Ihme touhua.
 
"noh"
No, itse tykkään noista tosi paljon. Ja PO.P:ia suosin muutenkin kaikilla lapsillani. Niitä saa pestä ja rummuttaa ihan rauhassa, eikä ne kulahda :) Eihän kaikki kaikesta voi tykätä!
 
"mamaa"
[QUOTE="noh";27474262]No, itse tykkään noista tosi paljon. Ja PO.P:ia suosin muutenkin kaikilla lapsillani. Niitä saa pestä ja rummuttaa ihan rauhassa, eikä ne kulahda :) Eihän kaikki kaikesta voi tykätä![/QUOTE]

Popia minäkin ostan mielelläni lapselle, koska monet vaatteet ovat vielä vuoden käytön jälkeen todella hyväkuntoisia. Käytön jälkiä siis ihan nimeksi, värit säilyneet, ei juurikaan pesunukkaa ja muoto hyvin säilynyt. Säätöjen vuoksi menevät kauan. Pidän kestävän käytön ideologiasta.

Mutta se multiraita tai ylipäätään raita. Kerro minulle mikä niissä miellyttää silmää? Minun silmääni ne ovat julmetun tylsiä... Ihan uteliaisuudella kysyn, koska saman hysterian olen bongannut nettikirppiksellä!
 
"vieras"
[QUOTE="Elli";27474290]Mutta mikä saa ostaan niitä ylihinnnalla tai lähteen jostain ulkomailta hakeen? Se on paita, PAITA![/QUOTE]

Mä en maksa mistään "ylihintaa" (mikä se sitten onkaan?) mutta mitä ihmeellistä on ulkomailta ostamisessa? Meillä ei ole lähellä vaatekauppoja eikä paljon muitakaan kauppoja, joten tilaan paljon juttuja netistä, ja sinänsä sama se mulle on tuleeko ne tavarat ulkomailta vai Suomesta. Ulkomailta tulee monet asiat edullisemmiksi tilata ja postikulut on monesti jopa pienemmät ja toimitus nopeampaa kuin Suomesta tilatessa ;)
 
"Vieras"
Vähän ohi raitojen mutta meillä on tiettävästi yksi ainoa popin nappilistapaita lapsella ja siinä on aika ahtaat napinlävet. Onko se ominaista popille vain vaan tässä yhdessä paidassa?
 
Ei nuo hullumman näköisiä ole, vaikken nyt heti ihastunutkaan erityisemmin.

Mutta jos olisi joku kuosi mistä oikeasti tykkään niin toki sen ostaisin. En nyt ulkomaille erikseen sen takia lähtisi, mutta toisaalta jos perheellä on muutenkin risteily suunnitteilla niin miksei sen maissaolopäivän aikana kävisi ko liikkeessä?

En ole itsekään käynyt risteilyllä nimenomaan yhden tietyn tuotteen takia, mutta mielelläni olen Helsingistä sitten käynyt hakemassa jotain mitä täältä ei saa.
 
"vieras"
Ennemmin toi multiraita kuin missoni. Missoni näyttää ihan 60-luvun psykedelialta. Luulisi, että silloin nuoruuttaan viettäneiden silmään tuo olisi nätti tai edes neutraali. Mutta ei, bussissa kuulin, kun kaksi mummoa kauhisteli ääneen noita kuoseja.
 
tervettä vai ei?
Tuon paidan metsästäminen vielä ok, mutta se että kyseisellä kirppiksellä mammat maksavat 80-100 euroa Popin käytetystä raitapeitosta...Se on jo sairasta. Käy sääliksi näiden mammojen aviopuolisoita. Eivät taida tietää mihin perheen rahat uppoavat.
 
Tuohan on ihan kamalan ruma paita. Raidat on jees, mutta tuo on jotenki ällökasari. En maksaisi senttiäkään... mutta ilmeisesti moni on valmis maksamaan paljonkin.

En kyllä hysteerisenä lähtisi mitään vaatekappaletta metsästämään ja maksaisi siitä kymppejä tai satasia oli se kuinka ihana tahansa.
 
.........
Ihan samaa naureskellut. Liityin popin fb- kirpparille mutta niillä hinnoilla, ei ikinä! Pysyn siellä vain sen takia että tappelut ja verisesti loukkaantuneet mammat ovat melko viihdyttäviä.
 
ks
Mulle tuli ihan yllätyksenä että näistä joistakin Popin tuotteista saa oikeasti taistella... Etsin alkusyksystä tytölle mustaa talvipipoa, ja näin netistä että Popista löytyy juuri kivan mallinen. Kun menin sinne kyselemään, niin ne oli kuulemma myyty parissa päivässä loppuun! No, tyttö sai piponsa sitten muualta.
 
poppi
Pakko vähän kehuskella Popin vaatteita: nuo raitapaidat ovat todella pehmeitä ja hyvälaatuisia, resorit ei venähdä ja muutenkin mukavia päällä. Ei voi verrata lindexin tai h&m:n paitoihin jotka kulahtavat yhdessä pesussa.
 
Mep
Pakko vähän kehuskella Popin vaatteita: nuo raitapaidat ovat todella pehmeitä ja hyvälaatuisia, resorit ei venähdä ja muutenkin mukavia päällä. Ei voi verrata lindexin tai h&m:n paitoihin jotka kulahtavat yhdessä pesussa.
Mjaah...meillä on kestänyt ihan mainiosti henkan ja lindexin paidat.
Niissä on mielestäni hinta + laatu kohdillaan.

Samaa ei voi sanoa vaikkapa Seppälän vaatteista.
 
"kerttu"
No kyllä meillä on kestäneet myös ihan henkkamaukan yms paidat. Ei tarvi POPia sen vuoksi hankkia, että vuoden päästäkin vielä pystyisi päällä pitämään.

Ylipäätään, nykyajan mammat pesee vaatteita ihan liikaa. Heti kun tulee pieni tahra, niin pesuun pistetään. Ei juma, ette kai te omiakaan alkkareita heti vaihda, jos pieni tahra tulee :D :D :D Ette kai te omiakaan ritsikoita ekan käytön jälkeen pese?

Koska mammat jyrää niitä lempparipaitojaan koneessa useita kertoja viikossa, niin ei ihmekään että peruspusero ei kestä. Ei sellaista kestä mikään. Kirppareilla kun katsoo niitä lastenvaatteita, niin ei voi kun ihmetellä, miten ihmiset saavatkin perus HM-puseron niin nukkaiseksi ja kulahtaneeksi. Kun ei meillä mene. Tosin meillä ei jyrätäkään vaatteita paria kertaa viikossa, eikä meillä pienen tahran vuoksi vaihdeta. Meillä käytetään puseroa 1-3 päivää ja vaatteet on lähes uudenveroisia vielä vuodenkin päästä. Kyllä juuri ne halpispuserotkin.

Ja on muuten hirveän näköinen tuo POPin paita. En ottais vaikka ilman sais.
 

Yhteistyössä