Polar Loop + Sykemittari? Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piankuntoilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piankuntoilija

Vieras
Olen harkinnut tuon Luupin ostamista. Hokasin, että se tarttee sykkeenmittausvyön myös. Prismassa Luuppi maksaa 79.95 euroa ja H6 -vyö 59.95 euroa. Minulla on synttärilahjaksi saatu 30 euron lahjakortti :)

Kokemuksia luupista ja sykkeenmittauksesta - toimiiko? Onko laite kätevä?

Mulla on looppi ja sykevyö, ja oon kyllä tykännyt :) Mulla on myös tavallinen sykemittari, mutta sitä en oo nyt käyttänyt ollenkaan kun tässä loopissa tulee ihan riittävät sykeominaisuudet ton aktiivisuusjutun lisäksi. Helppo käyttää, latautuu nopeasti, kevyt ranteessa, ei takerru hihaan - ainoa miinus siitä, että ei ymmärrä pyöräilyä urheiluksi ilman sykevyötä :)

[QUOTE="Vilukissa";30346252]Mulla on looppi ja sykevyö, ja oon kyllä tykännyt :) Mulla on myös tavallinen sykemittari, mutta sitä en oo nyt käyttänyt ollenkaan kun tässä loopissa tulee ihan riittävät sykeominaisuudet ton aktiivisuusjutun lisäksi. Helppo käyttää, latautuu nopeasti, kevyt ranteessa, ei takerru hihaan - ainoa miinus siitä, että ei ymmärrä pyöräilyä urheiluksi ilman sykevyötä :)[/QUOTE]

Kiitos kokemuksista :) Kuinka usein looppi tarttee ladata? Ladataanko USB:n kautta vai ihan pistokkeesta?

Kiitos kokemuksista :) Kuinka usein looppi tarttee ladata? Ladataanko USB:n kautta vai ihan pistokkeesta?

Mulla kestää lataus about 3 päivää, lataan USB:lla tietokoneesta yleensä töissä. Toi vehje varoittaa aika hyvissä ajoin että akku on vähissä, eli ei oo käynyt niin että loppuis hönkä esim. kesken lenkin. Ja sit mulla on puhelimessä tohon sopiva appsi, joka näyttää mm. levon, liikunnan, kalorien ja askeleiden määrän.

Mulla on tuo loop ja ainoa syy, miksi se sykevyö kannattaa ehkä hankkia, on juuri se, ettei loop tunnista pyöräilyä ollenkaan aktiivisuudeksi :( Sääli, koska pyöräilen paljon eikä se sitten näy missään. Muuten minusta sykevyö on ehkä vähän turha, on aika monipuolinen laite ilmankin.

Mulla on tuo loop ja ainoa syy, miksi se sykevyö kannattaa ehkä hankkia, on juuri se, ettei loop tunnista pyöräilyä ollenkaan aktiivisuudeksi :( Sääli, koska pyöräilen paljon eikä se sitten näy missään. Muuten minusta sykevyö on ehkä vähän turha, on aika monipuolinen laite ilmankin.

Mä taas käytän sykevyötä paljonkin, jotta saan kirjattua ns. oikean kuntoilun ylös - vaikka just pyöräilyn, salilla käymisen yms. jutut mitä looppi ei muuten tunnista. Jos haluaa seurata kunnon kehittymistä, tuolla tavalla kaikki tulee laskettua mukaan.

Yhteistyössä