Pojat nukkuvat vieläkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuhkimo81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tuhkimo81

Jäsen
15.06.2009
962
0
16
Mitä tää oikein on. Mulla 3- ja 4-vuotiaat pojat nukkuvat vieläkin. Eilenkin mentiin ihan normaaliin aikaan nukkumaan. Tänään vapaapäivä, joten saavat tietenkin nukkua, mutta en muista koska viimeks olisivat molemmat näin myöhään nukkuneet. Heräävät aina siinä 8 jälkeen viimeistään. Yleensä ennen. Ja toinen herättää aina toisen sitten samalla.
Taitaa tänään jäädä päiväunet väliin, vaikka äiti niitä ehkä olis tänään kaivannutkin...

Koska tyttö lähti kouluun ja en osaa nukkua sillon. Jotenkin tuntuu siltä, että oon huono äiti, jos nukun, ku tyttö tekee kouluun lähtöä. Ja sit en enää saa unta. Ja nythän nuo pojat tuosta näköjään juuri heräsivät.

Hauskaa päivää kaikille! Lähdetään puistoon, jos vielä ei ihan tulis vettä kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;24569177:
Ainahan heidät voi herättää. Siis jos haluaa ettei rutiinit mene pahasti mönkään.

Eli ei pidä levätä ja nauttia elämästä tekemällä joskus toisin, koska rutiinit menevät mönkään...

[QUOTE="vieras";24569271]Eli ei pidä levätä ja nauttia elämästä tekemällä joskus toisin, koska rutiinit menevät mönkään...[/QUOTE]
Niinkö mä sanoin? Mä voin itse helposti poiketa rutiineista, se ei ole katasrofi. Mutta ap tuossa harmitteli päiväunien jäävän väliin ja tuntui niitä kaipaavan. Siksi heitin ilmaan ajatuksen lasten herättämisestä.

Yhteistyössä