Pojat ja lelut...

• Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Äijä leikkii pihassa autolla ja moottorikelkalla. Samaan aikaan. :LOL: :LOL: Tai siis vuorotellen.

Ajaa ensin toisella ja sitten toisella. :kieh:

Söpöä :heart: Leikki-ikä on koko ikä.

Rukoilijasirkka
Mä haluisin mopon. Huokaus. kuumana kesäyönä, kun sillä päräyttää ja saa tuntea kuuman ilman iholla...

Semmonen Monkey kun vielä olis, että saisin tuntea eläväni ja olevani 15. Tai sit mun pitäs keksiä, millä pääsee meidän kerrostalon katolle.

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Ja milloin on mönkijäkuume, motarikuume, autokuume -TAHTOO TAHTOO!!!!
Nuo ovat minulla. Äijällä ei ole edes minkään sortin ajokorttia.

Haluan kesäksi metsämopon, jonkun kivan crossipyörän ja sivuvaunullisen Uralin tai Dnjeprin ja... ja... ja...

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä haluisin mopon. Huokaus. kuumana kesäyönä, kun sillä päräyttää ja saa tuntea kuuman ilman iholla...

Semmonen Monkey kun vielä olis, että saisin tuntea eläväni ja olevani 15. Tai sit mun pitäs keksiä, millä pääsee meidän kerrostalon katolle.
Äijä osti minulle punaisen pappa-Tunturin :heart: Sillä saa fiilistellä.

M

HERÄÄ NY! Ei suomessa ole KUUMIA kesäöitä....

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja M:

HERÄÄ NY! Ei suomessa ole KUUMIA kesäöitä....
Ompa. Et vaan tiedä, kun nukut aina öisin.

niin
Tää mun pappatunturi on sitä uudempaa mallia, millon ne muuten lopetti valmistamisen, ihan kuulemma viimesiä vuosikertoja. Hyvin huollettu ja pidetty, en raaski ajellakaan ennekuin kesällä...

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Tää mun pappatunturi on sitä uudempaa mallia, millon ne muuten lopetti valmistamisen, ihan kuulemma viimesiä vuosikertoja. Hyvin huollettu ja pidetty, en raaski ajellakaan ennekuin kesällä...
Nastarenkaat alle ja menoksi!

Yhteistyössä