Pojastani kasvaa todellinen unelma-aviomies! ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
Tänään oli kaupassa isänsä kanssa ja sillä aikaa kun isänsä haki jotain oli poika käynyt hakemassa mulle fazerin marjasuklaalevyn ja pistänyt ostoskärryyn! =)

Isänsä toi jo kyllä eilen mulle yhden joten nyt mulla on reippaasti suklaata viikonloppua varten.

Miehenalku on 11 v.

Voi, meidän neidillä on ihan samat kiinnostuksen kohteet :) :)

Parhaillaan lukee sängyssään ennen nukkumaan käyntiä, syötti sitä ennen marsut ja pihaleikit kavereiden kanssa kuuluvat myös tyttären iloiseen arkeen :)

Ot, mutta miten marsut ovat pärjäilleet keskenään?

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Voi, meidän neidillä on ihan samat kiinnostuksen kohteet :) :)

Parhaillaan lukee sängyssään ennen nukkumaan käyntiä, syötti sitä ennen marsut ja pihaleikit kavereiden kanssa kuuluvat myös tyttären iloiseen arkeen :)

Ot, mutta miten marsut ovat pärjäilleet keskenään?

Hyvin, tyttö on vaan vähän yksinäinen omassa häkissään. Kuikuttaa poikain perään.

Alkuperäinen kirjoittaja iirox:
sori, mut mun kaveri oli just tollanen kun oltiin 11 kesäisiä, ja nyt se on umpihomo... vaikka eihän homoissakaan mitään vikaa ole

Siis suklaata toisille ostava miespuolinen on automaattisesti homo tai tuleva sellainen? Sitten niitä on aika paljon....

Voi tyttöä... Meillä tuo pieni ei oikeastaan kuikuta, vaan huutaa kuin palopilli, kun kuulee ruoan tai heinien rapinaa. samalla lailla huutaa, jos otan isomman syliin esim. tv-katselun ajaksi.

Entä jos ottaisitte tytölle toisen tytön kaveriksi?

Alkuperäinen kirjoittaja iirox:
sori, mut mun kaveri oli just tollanen kun oltiin 11 kesäisiä, ja nyt se on umpihomo... vaikka eihän homoissakaan mitään vikaa ole

Tota, ootkohan sä hiukan, miten sen sanoisi, rajoittunut ajatuksiltasi? :) :) :)

Voi tyttöä... Meillä tuo pieni ei oikeastaan kuikuta, vaan huutaa kuin palopilli, kun kuulee ruoan tai heinien rapinaa. samalla lailla huutaa, jos otan isomman syliin esim. tv-katselun ajaksi.

Entä jos ottaisitte tytölle toisen tytön kaveriksi?

Tota, ei, kolme on jo yksi liikaa, mutta kun en raaski antaa/myydä noita pois kun olen viikon vanhoista syöttänyt ne ja saanut pidettyä hengissä.

Ai niin, nämä oli ne kolme pikkuista, joiden emo kuoli :( Muistankin siitä lukeneeni...

Voivatko ne kuitenkin yhdessä juosta vapaana vahdittuna? Poikasiahan sitten tosiaan voi tulla helposti-minun ystävä osti aikanaan marsun poikasen, oli ollut vain sisarusparvessaan, ja teki sitten itse poikaset jonkinajan kuluttua...

Tai voiko häkin jakaa, niin että ovat tavallaan yhdessä, vaikka esim. verkko olisi välissä? En varmaan raaskisi itsekään antaa pois yhtään ainoaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Toivottavasti:
Poikaas ei kiusata ylä-asteella kun kuulostaa vähän " nössöltä " vaikka onkin 11v.

Näillä näkymillä ei, kavereita löytyy ja myös omaa vahvaa tahtoa ja terävä kieli.
Oikeasti hän ei ole nössö, vaan vahvan itsetunnon omaava ja sellaista on vaikea kiusata.
Koulussa näyttää olevan suosittu, vaikka välillä sanoo toisille suorat sanat kun hermostuu.

Sulonen :)
Meillä poika kanto äitille kaupasta ruusupuskan kun olivat poikenneet isän kanssa uimahallista.
"kun sinä olet niin ihana äiti" .
Ja kyllähän tuo tekkee millon mitäkin söpöyksiä :)

ja mitä nössöyteen tulee..ja pöh.. hyvä vaan että osaa ottaa muut huomioon pienelläkin eleellä.

Vai oliko niitä poikasia kaksi?

Niitä oli kolme, Rääpäle kuoli pari päivää ennen emoa. Jäljelle jäi Rambo ja Pipari.
Häkit ovat vierekkäin ja välillä saavat olla samaan aikaan lattialla juoksemassa, olen vain kehottanut lapsia pitämään ne muutaman sentin päästä toisistaan.

Yhteistyössä