Pojan tukkaa pitäis jotenkin siistiä/leikata, mut miten *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
Niin, kyseessä 1,5v. poika, jolla on aika pitkä tukka. Nyt rupeaa taas mummot (tai ainakin mun mummu, eilen sanoi), että alkaa näyttää tytöltä, mut mä en haluais meidän vauvan tukkaa kauheesti leikata tai ainakaan mitään koulupojan tukkaa...

Auttakaas, ideoita, ehdotuksia jne.

Ja tässä kuva (kamera on vähän vioittunut ja värit kuvassa vähän väärät):

Onnistukohan linkittäminen??

Miksi ei voi leikata siistiä tukkaa vaan pitää väkisin pitää sellaista humppatukkaa isolla lapsella. Kyseessä kuitenkin jo 1,5v eikä siis enää vauva vaikka kyseessä ap:n vauva olisikin.

Vai pitikö hänestä tulla tyttö?

Nyt on otsista tähän mennessä 2 kertaa jo leikattu, ekalla kerralla leikkasin ite :whistle: Tokalla kerralla tuttava-kampaaja, otti vähän takaatakin, silleen kerrostetusti ja tosi vähän. Tuntuu vaan, että toi takatukka rupee pian menemään vähän tyhmännäköiseksi liuhuletiksi, miten pitkäks sen voi antaa kasvaa, että pysyy edes suht siistin näköisenä? :whistle:

Tässä vielä toinen kuva, ei kyllä varmaan paljoa eroa ekasta...

Mun 1,5 v kävi vastaavassa tilanteessa parturissa, leikkauttamassa siistin ja hienon isojen poikien tukan :)

Tuollaisen siis, tässä kuvassa iskä on laittanut geelillä tukan pystyyn :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi ei voi leikata siistiä tukkaa vaan pitää väkisin pitää sellaista humppatukkaa isolla lapsella. Kyseessä kuitenkin jo 1,5v eikä siis enää vauva vaikka kyseessä ap:n vauva olisikin.

:laugh:

No millaista sit ehdottaisit? Mä taas en tykkää, jos lapsi näyttää jo pienenä koululaiselta :D Tai siis on semmonen koulupoika-look :/ Meijän esikoisella on lyhyt tukka ja siihenkin kestää aina tottua... :ashamed: Eikä mun mielestä tolle meidän kuopukselle edes sellainen sopis..

Mä tykkään, että poilla on alusta asti siisti ja hyvin leikattu tukka. Musta pitkät kiharat on söpöjä vain tytöillä. Siilitukka on myöskin ihan hirveä pienellä.

meillä ollut tuuheatukkainen syntymästään ja olen leikannut säännöllisesti n. 8kk ikäisestä ihan kerroksittain pienesti aina kerralla kun en ole mikään kampaaja ammatiltani.
Mutta monet aina kysyneet että ai ootteko käyttäneet parturissa, jotenka ei kait niin huonosti siltikään leikattu.
Sellanen heppuhei tukka ei ole mun mielestä kiva enää taaperolla.

Nyt kun ikää 2v niin sen kunniaksi aion viedä oikeaan parturiin ja saa tehdä jonkun toisen mallin siihen, ehkä otsasta pystäriä....

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mun 1,5 v kävi vastaavassa tilanteessa parturissa, leikkauttamassa siistin ja hienon isojen poikien tukan :)

Tuollaisen siis, tässä kuvassa iskä on laittanut geelillä tukan pystyyn :D

Oi, onpa suloinen poika :heart: Onkos semmosta kuvaa, missä ei olis geelillä laitettu tukkaa? :D

Ja tolla meidän pojalla on mun mielestä niin hento hius, siis semmonen ohut (tullu äitiinsä :whistle: ) et musta tuntuu, että näyttäis sit ihan kaljulta, jos olis lyhyet hiukset :/

Mä tykkään, että poilla on alusta asti siisti ja hyvin leikattu tukka. Musta pitkät kiharat on söpöjä vain tytöillä. Siilitukka on myöskin ihan hirveä pienellä.

no mikset sitten kerro tähän ap:lle vinkkejä millaset on ne siistit hiukset? ei noista "en tykkää pitkistä,kiharoista enkä siilistä"- kommenteista ole ap:lle yhtään apua.

Tässä viestissä on hyvännäkönen pienen pojan tukka. Itse en kans kannata pojalla mitään epämääräistä liehulettiä, mutta kukin tavallaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Korvien päältä lyhyeksi, niskasta myös ja otsis rikotusti lyhyemmäksi. :wave:

Tuleeks siitä pottamainen? Vitsi ku olis joku kuva... En jotenkaan osaa muodostaa päässä sitä kuvaa et millanen olis...

Tavallaan potta juu :whistle: et jos tykkää niin go for it :D . Mut jos haluaa lyhyttä kauttaalleen niin sit sen potta-alueen klipsii rikkoen kauttaaltaan :D

Mikä kumma siinä on, et jos joku tykkää pojalla vähän pidemmästä kuin semmoisesta kynitystä peruspoikatukasta, ni heti kysellään, et oisko pitäny tyttö tulla?
Mie oon itse erittäin tyytyväinen siihen, et meillä on poika ja ihana poika onkin, mut en tykkää lyhyistä hiuksista pojalla, joten pitkä tukka saa olla. Ja kun miusta hälle sopii kasvoihin ja päähän paremmin pitkä kuin lyhyt, ni mitä turhia sitä leikkaamaan.

Tuossa ilman geeliä, ei tosin 1½ v iässä vaan 2½ v eli viime kesänä, eikä leikattu ihan niin nätisti mitä piti (kokeiltiin toista parturia, minne ei toiste mennä ).
Pojalla on hirmuisen paksut hiukset jotka menevät luonnonkiharalle kasvaessaan pidemmäksi, eli ne on vähän pakko pitää lyhyenä.

Tuossa ilman geeliä, ei tosin 1½ v iässä vaan 2½ v eli viime kesänä, eikä leikattu ihan niin nätisti mitä piti (kokeiltiin toista parturia, minne ei toiste mennä ).
Pojalla on hirmuisen paksut hiukset jotka menevät luonnonkiharalle kasvaessaan pidemmäksi, eli ne on vähän pakko pitää lyhyenä.

Huomaakin, että pojalla on tosi vahva ja paksu tukka. Hänelle sopii tosi hyvin tämmöinen lyhyt tukka!

Omasta mielestä noi pitkät hiukset meidän kuopuksella on aina olleet tosi ihanat :heart: Mutta nyt taas näyttävät vähän hamppumaiselta ja... No.. Liian pitkiltä? Liuhuletti :whistle:

Yhteistyössä