pojan kavereista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmi"

Vieras
Poikamme luokalle tuli uusi poika,johon meidän poika ystävystyi.Viettävät aikaa yhdessä ulkona tuntikausia.Keräävät tyhjiä ulloja ja käyvät sitten niillä rahoilla ostamassa tikkareita kaupasta.Nyt kuulin todellisen syyn miksi poika oli vaihtanut koulua.Hän oli hengannut yhden toisen pojan kanssa,jonka kanssa oli varastellut kaupasta karkkeja.Tuo toinen poika asuu meidän naapurissa ja näin viime vuonna kun poliisit toivat hänet kotiin.Eilen meidän poika oli lähtenyt tämän toisen pojan matkaan ja olivat ostaneet spray maalia ja spreijjanneet sillä koulun seinää(ulkoapäin).Poikani oli odottanut kaupan ulkopuolella kun tämä toinen oli varastanut kaupasta karkkia.Poikani kyllä vannoo,ettei ole itse varastanut mitään..joten miten toimisitte.Toki olen puhutellut poikaa ja hän on nyt arestissa kotona tuon töhrimisen takia.Olen kieltänyt olemasta tämän "maalaajapojan kanssa".Hirveän vaikeaa kyllä kontrolloida,kun poika on päässyt jo aiemmin koulusta kun minä töistä.

Mä varmaan juttelisin oman pojan kanssa miksi kyseisen pojan kanssa ei kannata olla ja mitä siitä seuraa, jos jää varastelusta ja töhrimisestä kiinni. Olisi tietty hyvä, jos saisi myös maalaripojan pois tihutöitä tekemästä johonkin fiksumpaan hommaan, mutta se ei välttämättä ole ihan helppoa. Itselläni olisi kyllä hyvä idea ja harrastus, johon saa pojat aika helposti nalkkiin ja pois pahanteosta.

[QUOTE="mimmi";29797765]Poikamme luokalle tuli uusi poika,johon meidän poika ystävystyi.Viettävät aikaa yhdessä ulkona tuntikausia.Keräävät tyhjiä ulloja ja käyvät sitten niillä rahoilla ostamassa tikkareita kaupasta.Nyt kuulin todellisen syyn miksi poika oli vaihtanut koulua.Hän oli hengannut yhden toisen pojan kanssa,jonka kanssa oli varastellut kaupasta karkkeja.Tuo toinen poika asuu meidän naapurissa ja näin viime vuonna kun poliisit toivat hänet kotiin.Eilen meidän poika oli lähtenyt tämän toisen pojan matkaan ja olivat ostaneet spray maalia ja spreijjanneet sillä koulun seinää(ulkoapäin).Poikani oli odottanut kaupan ulkopuolella kun tämä toinen oli varastanut kaupasta karkkia.Poikani kyllä vannoo,ettei ole itse varastanut mitään..joten miten toimisitte.Toki olen puhutellut poikaa ja hän on nyt arestissa kotona tuon töhrimisen takia.Olen kieltänyt olemasta tämän "maalaajapojan kanssa".Hirveän vaikeaa kyllä kontrolloida,kun poika on päässyt jo aiemmin koulusta kun minä töistä.[/QUOTE]

En pidä tyylistä, jolla kirjoitat.
Kerrot huhuista ja juoruista, joita olet oletettavasti kuullut liittyen toisten muuttoon.

No ok, mielestäni naisen on tehtävä mitä naisen on tehtävä.
sinä kasvatat sinun lapsen.
Otat vastuun.
Et yritä vyöryttää mitään toisten syyksi. Olet lepsu ja laiska ja vastuuton. Kanna hyvä ihmienn vastuusi ja laita lapsesi kantamaan ja olemaan vastuullinen ihminen.

Älä sekoita muita oman lapsesi hölmöilyyn. He hoitavat omansa, siis näiden toisten opikien vanhemmat. Kurin.

[QUOTE="huoh";29798006]En pidä tyylistä, jolla kirjoitat.
Kerrot huhuista ja juoruista, joita olet oletettavasti kuullut liittyen toisten muuttoon.

No ok, mielestäni naisen on tehtävä mitä naisen on tehtävä.
sinä kasvatat sinun lapsen.
Otat vastuun.
Et yritä vyöryttää mitään toisten syyksi. Olet lepsu ja laiska ja vastuuton. Kanna hyvä ihmienn vastuusi ja laita lapsesi kantamaan ja olemaan vastuullinen ihminen.

Älä sekoita muita oman lapsesi hölmöilyyn. He hoitavat omansa, siis näiden toisten opikien vanhemmat. Kurin.[/QUOTE]

Ei ole huhuja eikä juoruja,vaan tämä poika oli itse kertonut pojalleni koulun vaihdon syyn.