Pojan (2v) pissiongelmasta. Apuja kaivataan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ongelma on se että kun poika menee nukkumaan hän riisuu vaipan ja housut pois ja pissaa sänkyyn. Oon kokeillu bodeja ja jopa potkuhaalareita, jotta ei saisi vaippaa pois. Pyykkiä tulee ihan hirveesti, kahdet pissipyykit päivässä parhaimmillaan. Pissaa unilelujen päällekin. Oon niin neuvoton kun en enää keksi mitään miten saisin touhun loppumaan. Muutenkin tykkää räplätä pippeliään joka paikassa, potalla, kylvyssä yms. Oon sanonut kauniisti ja kovastikin, mutta ihan turhaan. Poika vaan nauraa :/
Vaikka tavallaan aika pieni ongelma, mutta jokapäiväisessä arjessa alkaa viemään energiaa turhan paljon.
Jos jollain olis ideoita niin ilolla ottaisin ne vastaan. Kiitos! Toivoisin asiallisia vastauksia!

Mun kummipoitsu olis ihan samanlainen pienempänä!
Sen kanssa ei auttanu muu kun laittaa vaippa ennen unia päälle, ja just joku koko puku tai body päälle... Sit jos silti oli repiny vaipan pois niin laitettii takas kun oli nukahtanu, ei onnkes heränny siihen...
Nyt edelleeki 4 veenä sitä kiinnostaa kovasti pippelin näprääminen mut on puhuttu et sitä tehdää vaan yksin oman peiton alla, hyvin on oppinu kun tarpeeks monta kertaa muistuttanu :)

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Sen kanssa ei auttanu muu kun laittaa vaippa ennen unia päälle, ja just joku koko puku tai body päälle... Sit jos silti oli repiny vaipan pois niin laitettii takas kun oli nukahtanu, ei onnkes heränny siihen...
Nyt edelleeki 4 veenä sitä kiinnostaa kovasti pippelin näprääminen mut on puhuttu et sitä tehdää vaan yksin oman peiton alla, hyvin on oppinu kun tarpeeks monta kertaa muistuttanu :)

oon tehny niinkin että oon laittanu vaipan sit myöhemmin kun on nukahtanu, mutta monesti on pissiny sänkyyn ja nukkuu pissin päällä, ei kiva juttu yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja isset:
Ootko kokeillu housuvaippoja? Vaikeampi saada päältä pois kuin tavallinen vaippa. Meilläkin ajoittain tuo "ongelma"

joo, housuvaipat käytössä. En tajua, miten se saakin heitettyä sen vaipan niin pitkälle siitä sängystä. Pinniksessä viel nukkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:

oon tehny niinkin että oon laittanu vaipan sit myöhemmin kun on nukahtanu, mutta monesti on pissiny sänkyyn ja nukkuu pissin päällä, ei kiva juttu yhtään.

No ei varmasti ole kivaa.... Voi kurja..
Noi housuvaipat ja yöpuku takaperin kannattaa kokeilla kanssa!
Ja kyllä mäki oon nähny sellaisia yökkäreitä missä on vetoketju takana, en vaan yhtään tiedä missä vois olla myynnissä...

Yhteistyössä