pojan 2 v synttärit..ehdotuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
tää on noloa mutta kerron nyt kun alotin :D
tänävuonna oils tarkotus tehdä kakut ja kaikki ihan itse.
viimevuonna tilattiin ja ostettiin kaupasta.
eikä oo enää äiti auttamassa ja neuvomassa joten ehdotuksia tarjoilusta otan vastaan ilomielin,tekis mieli tehdä ite parit piparit ja jonkin suolasen piirakan (ei saa olla sianlihaa)

mä oon niin hukassa,ite ei oo koskaan tarvinnu yksinään täytekakkuakaan tehdä kun on aina ollu joku siinä vieressä varmentamassa
:ashamed:

Mä olen noiden likkojen synttäreille tehnyt täytekakun lisäksi tomaatti-mozzarellapiirakkaa ja pekonipiirakkaa, se kyllä toimii hyvin ilman pekoniakin kasvispiirakkana :) Keksit oon ostanut kaupasta ja pullakranssin on tehnyt meidän äitee. Haluatko muutaman hyvän vinkin täytekakun pohjan tekoon? :)

Jos täytekakussa pohjan onnistuminen stressaa,kysy leipomoista voisko heiltä ostaa pelkän pohjan? Itse olen ostanut joskus,maksaa yleensä muutaman euron,ostopaikasta ja pohjan koosta riippuen. Myös ihan kaupan valmispohjat on ihan ok.

heu joo toi pohajn osto olikin hyvä idea,pitää kädä tuosta lähileipomosta kysymässä,entäs sisusehdotuksia?
kaikki ollaan niin kyllästytty siihen ainaiseen "banaani-persikka" sisukseen,eli mitä te käytätte?

Tässä on hyvä idea kakun väliin http://kakkukatri.vuodatus.net/blog/1774744/omar-kerma/
Lisäksi siihen voi laittaa vaikka jotain marjoja, mutta on tosi hyvää ihan pelkästäänkin ;)

Yhteistyössä