Meillä toisena nimenä muodossa NoaAlkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Mukava nimi, itse laittaisin ehkä toiseksi, en kutsumanimeksi.
Meillä yksi lempilauluista on Ukko NooaAlkuperäinen kirjoittaja vkd:mulle tulee vaa mieleen ukko nooa tuosta nimestä
ihan kiva nimi tuo Nooa kyllä on. Tuli vaan tuo laulu ekana mieleen En tosiaan millään pahalla sitä tarkottanut laittaaAlkuperäinen kirjoittaja paivi76:Meillä yksi lempilauluista on Ukko NooaAlkuperäinen kirjoittaja vkd:mulle tulee vaa mieleen ukko nooa tuosta nimestä
Ei mun mielestä mitään pahaa siinä ja siihen saa poika elämänsä aikana tottua. Siihen lauluun siis
En pahalla ottanutkaanAlkuperäinen kirjoittaja vkd:ihan kiva nimi tuo Nooa kyllä on. Tuli vaan tuo laulu ekana mieleen En tosiaan millään pahalla sitä tarkottanut laittaaAlkuperäinen kirjoittaja paivi76:Meillä yksi lempilauluista on Ukko NooaAlkuperäinen kirjoittaja vkd:mulle tulee vaa mieleen ukko nooa tuosta nimestä
Ei mun mielestä mitään pahaa siinä ja siihen saa poika elämänsä aikana tottua. Siihen lauluun siis
No hyvä Tuntuu vaan nykyisin monesti täällä ettei aina tiedä mitä uskaltaa sanoa ja mitä eiAlkuperäinen kirjoittaja paivi76:En pahalla ottanutkaanAlkuperäinen kirjoittaja vkd:ihan kiva nimi tuo Nooa kyllä on. Tuli vaan tuo laulu ekana mieleen En tosiaan millään pahalla sitä tarkottanut laittaaAlkuperäinen kirjoittaja paivi76:Meillä yksi lempilauluista on Ukko NooaAlkuperäinen kirjoittaja vkd:mulle tulee vaa mieleen ukko nooa tuosta nimestä
Ihme ettei kukaan muu vielä laulua ehtinyt mainita. Se nimittäin monille ensimmäiseksi tulee mieleen.