pojalle nimeä?

Bubblemachine

Jäsen
19.04.2011
631
17
18
Apua. Tytöille on niin helppo keksiä nimi, kauniita löytyy vaikka millä mitalla, nyt oiskin sitten tulossa poika! Mistä sille nimen keksii, ei mitään muoti leevilenniä eikä nyt ihan teppotahvoakaan :D Ja kaiken lisäks oon joskus luvanut miehelle et se saa keksiä nimen jos tää toinen on poika. Auttakee!

Mäkin lupasin että mies saa päättää toisen nimen. Mutta hommahan menee niin että mä aion etsiä mua miellyttäviä toisia nimiä & pikkuhiljaa aivopestä mieheni tykkäämään niistä...meillä on kyllä suht samanlainen maku eli se tuskin tulee olemaan vaikeaa tälläkään kerralla (kahden ekan lapsen kohdalla olen jo toiminut näin).

Ei leevilenniä, ei teppotahvoa...haluatko kuitenkin ihan suomalaisen nimen vaiko jotain kansainvälistä, vanhempaa vaiko modernimpaa?

siis ettekai te oikeesti anna miehen päättää nimestä :O Tai saa se päättää sen, tosin oikeesti asiaa menee niin että se vaan luulee keksineensä nimen ;) Mä ujatan sille jonkin nimen aivoihin. Ja sehän se että mä tykkään kaikista nimistä. Valtteri ois kiva mutta kaupassa aina huudellaan valttereita, eli ei niitä suosituimpia nimiä.. Perusnimet, mutta voi ehottaa muitakin.. ei ehkä sellasta joissa vierasperäisiä kirjaimia..

siis ettekai te oikeesti anna miehen päättää nimestä :O Tai saa se päättää sen, tosin oikeesti asiaa menee niin että se vaan luulee keksineensä nimen ;) Mä ujatan sille jonkin nimen aivoihin.
Jes, joku toinenkin toimii samoin :D. Noin olen tehnyt kahden ekan lapsen kohdalla - mies tyytyväisenä kertoo valinneensa nimet, vaikka molempien muksujen kaikki 3 etunimeä on mun keksintöä alunperin.

Verneri, Artturi, Sakari, Akseli, Petteri, Kasperi/Kasper, Jasper, Viljami, Ilmari?

siis ettekai te oikeesti anna miehen päättää nimestä :O Tai saa se päättää sen, tosin oikeesti asiaa menee niin että se vaan luulee keksineensä nimen ;) Mä ujatan sille jonkin nimen aivoihin. Ja sehän se että mä tykkään kaikista nimistä. Valtteri ois kiva mutta kaupassa aina huudellaan valttereita, eli ei niitä suosituimpia nimiä.. Perusnimet, mutta voi ehottaa muitakin.. ei ehkä sellasta joissa vierasperäisiä kirjaimia..

Muistathan sen, ettei sulla mitään yksinvaltiutta ole päättää lapsen nimeä. Tai sit sun mies on täysidiootti, jos menee tuollaiseen aivopesuun.

Muistathan sen, ettei sulla mitään yksinvaltiutta ole päättää lapsen nimeä. Tai sit sun mies on täysidiootti, jos menee tuollaiseen aivopesuun.

eiköhän se nyt oikeesti niin mee että sellanen nimi valitaan joka molemmille sopii :) mutta oli miten oli niin toinenhan sen joutuu ensimmäisenä ääneen lausumaan ;)
Akseli ois muuten kiva, Verneri nimenä mutta siinä on jotenni liikaa ärrää, tapana joskus sönköttää itellä vaikkei puhevikoja ookaan :D

• Tykkää
Reactions: Anatolia

Yhteistyössä