Pojalle jäi vaan yhdet potkarit!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Siivosin pojan kaapista liian pienet vaatteet veke ja lapsiraukalle jäi vain yhdet potkarit - pitää aina kuivuria odottaa, että saa jotain päälleen :/

Kaupoistakaan en sinnikkään etsimisen jälkeenkään ole löytänyt potkareita kokoa 86-90cm , H&M:ssä en ole siis käynyt, kun se ei ole ihan nurkilla, mutta muuten olen kaikki kaupat kolunnut.

Ostin muutaman ihanan suklaanruskean 2-os asun pojalle, mutta potkareista itse tykkäisin eniten, siis sellaisista jotka kiinnitetään olkapäiltä :heart: :heart:

Siis kuinka iso teidän poika on, kun tuota kokoa jo käyttää?
Kyllä niitä isoja potkuhousuja aina välillä näkyy kaupoissa, aletangoissa vielä roikkuvat.Ootkos katsonut Jumbosta Jesper junior, Prisma ja Citymarket?

Mäkin kun siivosi pojan kaappeja huomasin, että kaappiin jäi vaan kahdet sukkahousut ja puseroita jäi myös vain muutama. Bodyja tykkään myös käyttää näin kylmällä ilmalla eikä niitäkään montaa jäänyt.

Nyt kyllä niitä taas riittää kun kävin täydentämässä kaappeja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä niitä isoja potkuhousuja aina välillä näkyy kaupoissa, aletangoissa vielä roikkuvat.Ootkos katsonut Jumbosta Jesper junior, Prisma ja Citymarket?

Tiedän, että niitä on, mutta me emme kohtaa koskaan :/ Myyrmannissa niitä ei ole, siitä olen ainakin ihan varma, samoin Jumbon Prismassa ei ollut, mutta jossain varmasti on.

Poika on 7kk, 12 500g ja kai 76cm tai enemmän, mutta 90cm bodyt ja potkarit melkein pitää olla, 86cm on nafti siis ne ainoat mitkä meillä enää on :/

meillä opn ihan päinvastainen ongelma kun 78 senttiselle ja alle kymmenen kiloiselle reippaalle puolitoistavuotiaalle pitäis löytää ison pojan vaatteita.
Vauvapuolella saa aina shoppailla ja sadetakkia ei etsinnöistä huolimatta löytynyt oikean kokoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Mya:
Mäkin kun siivosi pojan kaappeja huomasin, että kaappiin jäi vaan kahdet sukkahousut ja puseroita jäi myös vain muutama. Bodyja tykkään myös käyttää näin kylmällä ilmalla eikä niitäkään montaa jäänyt.

Nyt kyllä niitä taas riittää kun kävin täydentämässä kaappeja.

Miekin kävin ostoksilla ja löysin aivan ihania bodyja KappAhlista ja Lindexiltä, samoin noita 2-os huppariasuja =) mutta potkareita siis en.

Tosi ihania vaatteita on kyllä vauvoille/pienille olemassa :heart: :heart: tytöllekin ostin ihanan vaal.pun.fuksia.ruskean tunikan ja ruskeat housut, on kyllä ihana asu tuokin :heart:

Minä en osaa/ osannut käyttää meidän neidillä ollenkaan potkareita! Kaikki on jotenkin niin omituisen mallisia, että se sukkaosa kiristi ja ÄP-pakkauksen ne potkarit on jotenkin sellaisia virttyneen oloisia heti yhden pesun jälkeen. Olen muuten Tutta- mallistossa nähnyt isoja potkareita kokoa 86-92 cm. Meilläkin oli yhdet pojalla, mutta annoin ne pois jo aikoja sitten. Ihan Prismassa ja Citymarketissa niitä varmasti löytyy. Teillä on iso poika, kun meidän neiti on 1v ja käyttää 74-80cm vaatteita =)

Iso poika teillä:)Meidän nyt 9 kk. oli lyhyempi ja paljon kevyempi 8 kk. neuvolassa ja hänkään ei mikään kirppu ole:)
Stockalla on ollut Name it-merkkisiä bodyja ainakin 86-koossa, saattaisi olla 92.
Mutta käviskö potkuhousujen tilalle ihan sukkahousut?Pysyvät ainakin jalassa?

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä en osaa/ osannut käyttää meidän neidillä ollenkaan potkareita! Kaikki on jotenkin niin omituisen mallisia, että se sukkaosa kiristi ja ÄP-pakkauksen ne potkarit on jotenkin sellaisia virttyneen oloisia heti yhden pesun jälkeen. Olen muuten Tutta- mallistossa nähnyt isoja potkareita kokoa 86-92 cm. Meilläkin oli yhdet pojalla, mutta annoin ne pois jo aikoja sitten. Ihan Prismassa ja Citymarketissa niitä varmasti löytyy. Teillä on iso poika, kun meidän neiti on 1v ja käyttää 74-80cm vaatteita =)

Juu, ei ole kukaan meidän poikaa pieneksi vielä sanonut =) ihanakin on, vaikka aina olen pitänyt pienistä vauvoista, mutta silti on söpö tuo ei-niin-pieni-vauva :heart:

Varmaan me jostain niitä löydetään, mutta aika ankea ja tyhjä on pojan vaatekaappi siivouksen jälkeen :/ :)

Iso poika teillä:)Meidän nyt 9 kk. oli lyhyempi ja paljon kevyempi 8 kk. neuvolassa ja hänkään ei mikään kirppu ole:)
Stockalla on ollut Name it-merkkisiä bodyja ainakin 86-koossa, saattaisi olla 92.
Mutta käviskö potkuhousujen tilalle ihan sukkahousut?Pysyvät ainakin jalassa?

On meillä sukkahousuja, mutta jotenkin tykkään noista potkareista enemmän ja näyttäisi poika vähän enemmän vauvalta niissä =)

miulla taasen on ongelmana et en meinaa löytää 2 v:lle "isojen poikien" vaatteita kun syyshaalari on 80 cm ja nyt alkaa pikku hiljaa siirtymään 86 kokoon mut niistäkin useimmat on liian isoja vielä... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:

Tiedän, että niitä on, mutta me emme kohtaa koskaan :/ Myyrmannissa niitä ei ole, siitä olen ainakin ihan varma, samoin Jumbon Prismassa ei ollut, mutta jossain varmasti on.

Poika on 7kk, 12 500g ja kai 76cm tai enemmän, mutta 90cm bodyt ja potkarit melkein pitää olla, 86cm on nafti siis ne ainoat mitkä meillä enää on :/

Huh, onpa pojalla kokoa :) Meillä poika painoia n. 22v 13 kg, tosin pituuttakin oli 90cm.

Meillä ei potkareita käytetty kuin ihan vauvana, puolipotkareita kyllä.

Yhteistyössä