Pojalle ei tule nimeä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nyt nimiapuja tänne, ei päästä yhteisymmärrykseen poitsun nimestä. Esikoisella vanhanaikainen suomalainen nimi, alkaa a:lla, mutta ei tarvi olla saman tyylinen ja mielellään ei a:lla alkava nimi. Ei R-alkuista. Kolmas nimi on päätetty, se olisi Ilmari.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Elias
Matias
Ilkka ... Ilmari
Juho
Joona
Mikko
Eero
Pekka
Väinö

On kait noita loputtomiin..

Ja noistakin suurin osa on hyllytetty miehen toimesta. :( Itse tykkäisin Joonasta. Lenni olisi ollut paras vaihtoehto, mutta se ei taas käy ukolle... Onkohan tuo jotenkin hankala tapaus...?!

Otto on nyt harkinnan alla kutsumanimeksi, Eino olisi kiva toinen nimi ja lisäksi ukkini nimi.
Esikoinen ehdotti Marttia (Carseista saanut päähänsä) ja uhkasi, että kutsuu vauvaa aina vaan vauvaksi, jos ei tule Marttia nimeksi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Elias
Matias
Ilkka ... Ilmari
Juho
Joona
Mikko
Eero
Pekka
Väinö

On kait noita loputtomiin..

Ja noistakin suurin osa on hyllytetty miehen toimesta. :( Itse tykkäisin Joonasta. Lenni olisi ollut paras vaihtoehto, mutta se ei taas käy ukolle... Onkohan tuo jotenkin hankala tapaus...?!

käykö Lenne

Eetu
Elias
Elmeri
Arttu
Juho
Mikko
Anselmi
Unto
Uuno
Nooa
Onni
Otso

Alkuperäinen kirjoittaja minusta:
Väinö on kaunein

Väinökin on ollut listalla ja sinänsä kiva nimi mutta mulla tulee siitä pari ikävää mielleyhtymää joihinkin henkilöihin...

No höh. Onneksi minä tiedän vain yhden Väinön ja hän on todella lähellä sydäntäni =)

Otto on nyt harkinnan alla kutsumanimeksi, Eino olisi kiva toinen nimi ja lisäksi ukkini nimi.
Esikoinen ehdotti Marttia (Carseista saanut päähänsä) ja uhkasi, että kutsuu vauvaa aina vaan vauvaksi, jos ei tule Marttia nimeksi. :D

No sehän on sit siinä

OTTO EINO ILMARI

Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
Oiva, Eeli, Verneri, Verner, Eelis, Elias

Kelpaako joku?

Eelis ja Eeli oli mun ekat suosikit jo raskausaikana, mutta yllätys, yllätys, ei käynyt taas miehelle.

Tuo Otto Eino Ilmari alkais kuulostaa aika lupaavalta.

Niin ja Viljoakin ollaan mietitty, mutta tulee vaan mieleen "Onks Vilijoo näkyny"... :D

Alkuperäinen kirjoittaja valmis! =):

No sehän on sit siinä

OTTO EINO ILMARI

hyi! laita joku kaunis nimi

Yhteistyössä