pojalle 104 kokoista välikausi haalaria/takkia/housuja yritän etsiä mutten löydä mieleistä!!apua?

  • Viestiketjun aloittaja jennnni
  • Ensimmäinen viesti
jennnni
Voisko joku kertoa mistä löytyis joku ihana? Ei hinnalla ole väliä eikä merkilläkään kun vaan löytyis mieleinen.
Pojalla on nyt käytössä reiman mustat housut ja molon vihreä sofshell takki josta poika tosiaan tykkää aivan älyttömästi! Pojan lempiväri on vihreä ja itse on valinnut tuonkin takin. Onko millään merkillä mitään auto tms. kuoseja haalareissa?
 
Deleted member 70007
Tää Tiksu on tosi kiva minusta. On siellä muutakin ihanaa... Just laitoin tilausta heille :) Vihreää löytyy heiltä näköjään tuolta ihan kivasti.

See and buy nice and functional boy clothes from Ticket to Heaven.
Aletkin näyttävät olevan aika kivat. Polarn O. Pyretiltäkin kattelin, mustat perushousut löytyy ihan mistä vaan ja yhdistettynä vaikka tuollaiseen olis kiva setti.

Myös joku tummempi takki ja nuo vihreät housut olisi kivat.
Ulkovaatteet - Polarn O. Pyret
Windfleeceäkin löytyy vihreänä. Meillä on noista kaikista kokemusta, että jos kysyttävää niin kysy ihmeessä :)
 
Joo, tuo ylempi löytyy täältä Niilo Ilo: Takit ja hupparit - Ticket to Heaven v Vihreätä Ticketillä on myös pienipalloisena mutta nettikaupoissa ei tunnut enää olevan kokoja (ehkäpä JEsper Juniorissa? tai sitten sitä on saatavana vasta 116cm alkaen)

Plain rain Ticket to Heaven plain rain set - lime - Keltainen Kettu

Koko vihreä Ticket to Heaven välikausitakki Jacob - Strong lime - Keltainen Kettu

Mä en itse ihan tästä diggaa Ticket to Heaven välikausitakki Jackson - Strong lime - Keltainen Kettu tai Ticket to Heaven välikausitakki Jafar - Grape leaf - Keltainen Kettu

Tämä on HYVÄ takki Molokids kuoritakki Wave - peppermint - Keltainen Kettu
 
Deleted member 70007
Jos lapsi on kova rymyämään niin Plain rainien housut ei vältämättä kestä. Plain rain-takki yhdistettynä laadukkaisiin housuihin on ollut toimiva setti :)
 
ap.
Kiitos näistä! Katselen näitä illalla pojan kanssa. 7 vuotias laittaa kiltisti äidin valitsemat vaatteet vieläkin päälle mutta tälle kuopukselle ei kelpaa mikä tahansa:)
 

Yhteistyössä