Pojalla nyt lämpöä 37,2 astetta. Kärsiiköhän tarhaan huomenna mennä?

• Viestiketjun aloittaja kiltti äiti
  • Ensimmäinen viesti
kiltti äiti
Pojalle eilen nousi yskän mukana kuume, jota oli illalla 38,2 astetta. Tänään ei ole ollut kuumetta, pikkaisen vain lämpöä eli 37,1 astetta. Nyt sitten mittari näytti 37,2 astetta. Voinko viedä lapsen hoitoon huomenna? Mielestäni voin, jos ei nouse tuosta tuo lämpö.

kiltti äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
Jaa-a. Itse en varmaan veisi, kokemuksesta tiedän, että perästä kuuluu :/ Meinaan että voi paheta sitten taas huomisen jälkeen.
Näinpä. Tämän päivän olen kotoa tehnyt etätöitä ja hankalaa on kyllä ollut. Tosin toki jään kotiin, jos pakko on. Mutta vielä ei oikein ole edes se pahin tullut päälle.

vieras
haloo menisitkö itse töihin samanlaisessa kunnossa? Mikä vanhempia vaivaa, luulevatko ne että päiväkoti on lepokoti.........siellä mennään tietyn rytmin mukaan esim. ulos, jos lapsi ei jaksa niin on vaan jaksettava vai itkettäisi kuinka.........................

v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
haloo menisitkö itse töihin samanlaisessa kunnossa? Mikä vanhempia vaivaa, luulevatko ne että päiväkoti on lepokoti.........siellä mennään tietyn rytmin mukaan esim. ulos, jos lapsi ei jaksa niin on vaan jaksettava vai itkettäisi kuinka.........................
Pienillä lapsilla nornaali ruumiinlämpö on usein korkeampi kuin aikuisella, joten ei voi suoraan verrata.

v
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pienillä lapsilla nornaali ruumiinlämpö on usein korkeampi kuin aikuisella, joten ei voi suoraan verrata.
juu.. nornaali, nornaali... siis kaikki varmaan hiffas, että normaali... :)

Yhteistyössä