Pojalla (9v)oli ekaa kertaa eilen uudet itse ostamansa kengät koulussa ja samana päivänä ne vietiin=/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraana nyt

Vieras
Prkl että ottaa päähän!!Eikä oo eka kerta kun katoaa,vaatteita mm.takkeja,pipoja,hanskoja kadonnut eikä koskaan löytynyt.Poika osti viikonloppuna itselleen uudet kengät ja laittoi ne kouluun ja kun oli kotiin lähdössä,eipä löytynyt kenkiä mistään.=( Arvatkaa kun pahamieli pojalla.=(

Tuli sitte kotiin sisäkengillä jotka sillä on luokassa käytössä.Soitin aamulla kouluun ja lupasivat etsiä.Uskon että joku niitä kiusallaan ottaa ja nakkaa varmaan johonkin ojan pohjalle kun ei niitä kadonneita tamineita koskaan löydy.

Onko koulu velvollinen korvaamaan?Kun ei enää voi mitään uutta tai hyvää vaatetta kouluun laittaa kun niitä niin usein viedään.=(

Mun käsityksen mukaan koulu ei ole velvollinen korvaamaan... Toi on TOSI raivostuttavaa, meillä tahto olla elä-asteella vähän samaa, mut aina onneksi löyty ne hävinneet vaatteet koulurakennuksesta sisältä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
En tiedä korvausvelvollisuudesta, mutta mun lapsi ottaisi vaatteensa sisälle luokkaan eikä jättäisi naulakkoon.

No monissa kouluissa ei SAA ottaa tavaroita sisälle luokkaan...

Ikävä juttu, mutta tuskinpa sitä kukaan korvaa :( Aika erikoista, että ala-asteella jo tommosia ongelmia...

Meillä ihan sama homma :(
Sisäkengät on nakattu niin monta kertaa ojaan, että uusia en enää ostanut. Valitin koululle, mutta mitään ei tapahtunut-uudetkin kengät hävitettiin :(
Poika on kulkenut koulussa nyt p***aisilla sukilla. Tekijä tiedetään, mutta ei tunnusta. Koulu ei voi mitään. Nyt varmaan lumien sulettua löytyy jostain kannonkolosta kenkiä useampi pari :(
Se ei kuulemma ole koulukiusaamista (?)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tiedä korvausvelvollisuudesta, mutta mun lapsi ottaisi vaatteensa sisälle luokkaan eikä jättäisi naulakkoon.

Minäpä ilmoittaisin, että jos koulu ei pysty takaamaan vaatteiden säilymistä naulakossa, niin lapsi OTTAA vaatteet sisälle luokkaan, ja sillä selvä.

Minäpä ilmoittaisin, että jos koulu ei pysty takaamaan vaatteiden säilymistä naulakossa, niin lapsi OTTAA vaatteet sisälle luokkaan, ja sillä selvä.

Näin juuri. Onhan tuollainen saatava loppumaan!!

Eipä tullut mieleenkään tämä.Näin aion nyt toimia!!Ei mulla ainakaan ole rahaa koko ajan uusia olla ostamassa.=( Ja niin pahamieli pojan puolesta.Se saa usein veljensä käytettyjä ja nyt sai itse ostaa uudet kevät kengät ja sitten käy heti näin.Ja kun ei ole eka kerta.=(

Voi vittu mitä tuohua,mä ruoskisin semmosen kakaran,jos näkisin että on pöllimässä toisten vaatteita!Kyl tääkin kotoa lähtee,tämmönen toiminta.Ei oo kaikki hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Voi vittu mitä tuohua,mä ruoskisin semmosen kakaran,jos näkisin että on pöllimässä toisten vaatteita!Kyl tääkin kotoa lähtee,tämmönen toiminta.Ei oo kaikki hyvin.

Tai toisin sanoen ruoskisin sen vanhemmat,koska niidenhän vika se on et kakrusta on tollanen tullu,et ei kunnioita pätkääkään toisen omaa!

Yhteistyössä