?POIS

myymä
Alkuperäinen kirjoittaja neiti21wee:
eilen tein samantestin ja ei näkynyt näin hyvin tää näkyy jo itelle ilman tihrusteluja ja on vähän punertava menkkojen pitäs alkaa tänään.

ostin neuvoista jo apteekin testinkin mut onnistuin pilaamaan sen jotenki ku ei tullut mitään viivoja :kieh:
Noi valokuvat on vähän huonoja ku niissä ei oikein näe aina niitä viivoja mutta jos paljaalla silmällä erotat punakkaa viivaa niin raskaana olet :)
apteekkiin valitus viallisesta testistä, saat uuden tilalle!

myymä
myymä ootsä koskaa tehnyt noita liuska testejä sitä et tuleekohan niihin sitten mitenkä herkästi noi viivapaikat.?
toisella palstalla lukee et tulee ja toisella joku kirjoittaa että ei ikin oo mitään viivoja näkyviin saanut.. et mihinkä sit uskoa.
Olen tehnyt, montakin ja viivan paikkaa en ole koskaan nähnyt. Ja viivanpaikka on väritön, jos viiva on YHTÄÄNKÄÄN punakka, on se silloin haamu, eli plussa :)
Itse menossa ostamaan tänään samanlaisia testejä.... ;)

myymä
http://www.aijaa.com/v.php?i=1738101.jpg

näkyyköhän tostakaan mitään..
Tuossa näkyy väärässä kohdassa tuollainen "hailakka viiva" mutta toivottavasti et tarkoita sitä viivaa, koska se on hippasen väärässä kohdassa. Se oikea viiva tulee tuon paksun tumman viivan viereen...

Jännä että tuolla tosiaan näkyy punaista viivaa aivan väärässä kohdassa :O

myymä
Mulla taas tilanne se, että viime torstaina piti alkaa menkat (jotka on aina kellontarkat) mutta ei alkaneet. LAuantaina vielä testi nega joten toivo on aika lailla mennyt :( Me ei edes yritetä ja kortsut ollut käytössä mutta niin monta juttua oon kortsujen pettämisestä lukenut et melkein kävi jo mielessä et josko meillekkin....

hip hei..kyllä tossa vikassa kuvassa jokin pieni ja ohut viiva kävi silmään..ja kuva yleensä vääristää..eli kuvassa ei vältsin näy haamua vaikka silmiin näätkin.. =) testaa huomen uudestaa mut uskon et se enteilee plussaa.. :flower:

määkin jos mä oikein kuvittelen siihen viivan ni jotain voisin erittäin herkästi siin nähä mut ei.. sanoisin et kuvan perusteel siin ei kyl ole siis ainaskaa siin kohas missä siin pitäs olla jos haamu tulis :p mut toivotaan parasta ja testaa uudestaa tosissaan vaiks parin pvän pääst tai jo huomen :)

Mulla oli samanlainen tilanne tuossa viime perjantaina eli tihrustamalla tihrustin et vois siinä olla mutta sitten luin netistä juttuja että siiinä näkyy vaan se viivan paikka,no menkkoja ei viikonloppuna kuulunut ja tänään aamulla testasin uudelleen ja nyt oli viiva vähän vahvempi :heart:

Toivotaan että muuttuu tuo sinun haamusi vahvemmaksi :) vaikka tuossa kuvassa en mitään nää mut samalla tavalla yritin itse kuvaa ottaa siitä omasta testistäni ja siinä ei kyllä näkynyt mitään joten aattelin että nega se on vaan sieltä se kuitenkin vahvistui :D

Mulla ei ollut sama testitikku käytössä, mutta itsekin kun pari kuukautta sitten testailin, niin en nähnyt minkäänlaista viivan paikkaakaan alkuun siinä testissä, siis ennen kun olin tikkuun pissannutkaan.... :D Kun se oli tehty, niin pikkuhiljaa näkyi eka se viivanpaikka ja siitä se tummentui.... Siis eli pointti on se, että jos se on haamuviiva, eli positiivinen, mutta testaa veil uudestaan varulta :)

ONNEA!!

Voipi olla että olen todella sokea, mutta minä en näe yhdessäkään kuvassa mitään. Tietenkin tikut näyttävät kuvassa eriltä kuin luonnossa! Toivottavasti se muuttuu näkyvämmäksi se viiva!

toivotaan et ois vain kiinnittymisvuotoa vaikkakin mulla kyl viime menkat alkoi juuri tommosella tuhruvuodol et ei tullu kuin paperiin.. kahtena pvänä siis ja kolmantena sit alkoi kunnon vuoto. Mut tsemppiä ja onnea raskautumiseen!

Yhteistyössä