Poikuus tallella

• Viestiketjun aloittaja peräkammarinpoika
  • Ensimmäinen viesti
peräkammarinpoika
Olen jo keski-ikäinen mies ja en ole koskaan ollut naisen kanssa. Olen kiltti mutta kiihkeä. Löytyiskö ymmärtävää naista joka opettaisi ja haluisi viedä poikuuteni?

Kiltti, osaava nainen
Täytyyhän sua auttaa, mutta kerro ensin, millainen mies muuten olet, mistäpäin ja minkänäköinen? Ja mitäs minä sitten saisin tästä ""vaivanpalkaksi"", muuta kuin hyvän mielen?

peräkammarinpoika
moi kiitos että vastasit. olen 50v. 180cm 80kg n.19cm ristiverinen mies turun läh. mutta en ymmärtänyt mitä haluisit saada muuta kuin hyvän mielen ja lukemattomia orgasmeja. kerro mitä muuta ajattelit ja haluisit saada

peräkammarinpoika
anteeks et vaivasin. mul on semmonen käsitys et jos elää puuttees ni sitä täytyy ruveta myymään. odotan rehellisiä ja aitoja vastauksia muilta. hyvää ja onnellista keväänalkua myös sinulle ja kiitos aidosta ja rehellisestä vastauksesta

Ella
Hei! En tiedä, onko tämä joku pila tai jotakin, mutta kiinnostuin Sinusta. Jos olet kuitenkin vilpittömin mielin liikkeellä, olisi kiva päästä keskustelemaan kahden kanssasi. Ehkä minä voisin auttaa Sinua...? Ja väärinkäsitysten välttämiseksi, en ole mikään maksullinen nainen. Täällä ei voi oikein keskustella asiasta, joten miten voisimme edetä asiassa? Voiko Sinulle lähettää sähköpostia?

peräkammarinpoika
kiitos että löytyy ihania naisia mitkä ymmärtää muakin. ja ymmärrät mun sen että oon puutteessa mut anna anteeks et vaikka haluun tätä ni tulee heti mieleen et oot ihana kun et heti pyydä tosiaan rahaa.olen älyttömän ujo ja kerään rohkeutta.

Kiinnostunut
Täällä toinen kiinnostunut - eikä tässä ole eurojen kanssa mitään tekemistä. Antaisitkos sen osoitteen, jonne voisin kirjoitella, täällä on turha mitään ""syvällisempää"" kertoilla....

Yhteistyössä