Poikien autoleikit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emmaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emmaliina

Aktiivinen jäsen
20.04.2006
1 207
0
36
Eli annatteko muut ihan vapaasti poikien (ja miksei tyttöjenkin jos autoilla leikkii :) ) ajella ympäriinsä kotona? Lähinnä siis kerrostalossa asuvat. Kun meillä on laminaattilattia ja poika kuitenki kovasti tykkää ihan ajella noilla autoillaan ympäriinsä aika kovaakin vauhtia ja näin päiväsaikaan mä oon kyllä antanu tuon sitä tehdä. Mietin vaan,et kyllähän tuo aika kovaa ääntä pitää et mitenkä hyväksyttävää sitten mahtaa olla yleisesti..

Ainahan lasten leikeistä meteliä tulee,et ei sen puoleen.

Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
antaa lasten leikkiä, en mä ainakaan menis kieltämään kunhan ei enää illalla myöhään kauheasti rallitella :D

No näin mäki oon ajatellu..Mies vaan tuppaa ressaamaan siitä metelistä kovastikin. Mut mun kanssa jätkä saa vapaasti ajella. :D

kyllä meillä leikitään niin makkarissa, olohuoneessa kuin keittiössäkin. missä vaan ne leikit parhaimmin sujuu sillä hetkellä. illaksi kunhan kaikki kerätään taas pois seuraavaa päivää varten

ennen jos pojalla oli tosi villit leikit yritin vähän rauhoittaa ettei alakerran naapurilla menis hermot mutta sen jälkeen ku se alakerran mulkku tuli huutaa mulle oon antanut pojan pitää niin kovaa meteliä ku vaan haluaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja säästöpossu:
ennen jos pojalla oli tosi villit leikit yritin vähän rauhoittaa ettei alakerran naapurilla menis hermot mutta sen jälkeen ku se alakerran mulkku tuli huutaa mulle oon antanut pojan pitää niin kovaa meteliä ku vaan haluaa :whistle:

Meillä on vähän samaa ollu ton alakerran kanssa. Valittaa pojan leikeistä - tai valitti,lopetti kun alettiin vähän hoitaa asiaa eteenpäin.. Mut kyllä mä nyt kuitenki vielä keveämmin mielin annan tuon pienen automiehen touhuta. Tää on hyvä paikka saada tämmönen yleinen kanta asioihin. :D

Mä en stressaa siitä, että metelöidäänkö me, koska alakerran naapuri pitää usein bileitä, joissa soittaa niin lujaa bassoja, että lattia tärisee eikä edes lopeta sitä kymmenen jälkeen |O . Muutenkin meidän kerrostalo on aika meluisa.

Kyllä lapsien pitää saada leikkiä vapaasti, vaikka asuis kerrostalossa.
Lasten elämisen äänet ei pitäis ketään häiritä.Jos joku tulee sanomaan lasten leikkiäänistä niin silloin ei kyllä kaikki ole kotona ja ei muutakun isännöitsijään yhteys häiriköinnistä :)
Meillä ainakin lapset leikkii missä milloinkin, tosin tää on omakotitalo. Vuosi sitten, kun vielä asuttiin rivarissa missä laminaatti niin ei kyllä koskaan valitettu ja jos olis valitettu olisin minä tehny niin takaisin :)

Yhteistyössä