Poikaystävä -.-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jens_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jens_

Vieras
Eli mun piti huomena lähtee mun poikaystävän luo, mutta en voikkaan nyt lähteä kun hänen perheessään on ongelmia, eikä hän itsekään tällä hetkellä pysty sielä asumaan, vaan on jonkun kaverinsa luona yötä. Kaukosuhteessa siis eletään, ja hän ei halua tulla mun luo, koska täällä maaseudulla ei kuulemma ole mitään tekemistä ja ku on nyt käyny täällä kaks krt peräkkäin.. Eli hän mielummin norkoilee kavereiden nurkissa kun tulisi mun luo, vaikka mulla on oma asunto :/

Mitähän täs kantsis tehä :/ Vika ei kuulemma ole minussa, mutta ei kuulemma missään muussakaan kun siinä, ettei halua mun luokse tulla :/

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Luulisi että kun tuossa iässä pikkuisen rämpsäyttää pikkaraisten kuminauhaa niin poika viihtyy hyvinkin ihan missä vaan!

No sitä mielipuolta mäkin olen! Ei meillä ainakaan ollut tekemisen puutetta silloin nuoruudessa, kun mies oli 19 v. ja mä hieman vanhempi.. Ja aivan sama missä oltiin.

Ei olisi kyllä nytkään muuten puutetta mutta tuo jälkikasvu hieman rajoittaa.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Jens_:
No tuokin ongelma, nimittäin ei kelpaa seksi kun ehkä kaks kolme kertaa kuukaudessa.. Toki nähdään vain viikonloppuisin yleensä

Ajattele jos tulevaisuutes on tommosen tyypin kanssa? Nyt voit vielä niin paljon vaikuttaa tulevaisuuteen omilla valinnoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jens_:
No tuokin ongelma, nimittäin ei kelpaa seksi kun ehkä kaks kolme kertaa kuukaudessa.. Toki nähdään vain viikonloppuisin yleensä

Ajattele jos tulevaisuutes on tommosen tyypin kanssa? Nyt voit vielä niin paljon vaikuttaa tulevaisuuteen omilla valinnoilla.

Mä oon ihan samaa mieltä vaikka äsken nauroinkin. Jos suhde jo noin väljähtynyt tossa vaiheessa missä pitäis mennä kuin puput pitkin niittyjä, niin mieti mitä se tosiaan on sitten kun ootte kolmenkymmenen ja päälle painaa lainat, työhuolet, lapset yms.

Turhaan tossa vaiheessa heittää vuosia hukkaan tuhoontuomittuun suhteeseen. Heittäydy vapaalle ja ELÄ!!

Yhteistyössä