Alkuperäinen kirjoittaja verkkokaapeli:
Alkuperäinen kirjoittaja a.p...:
Silloin kun suudellessa han nappasi ranteeni kiinni selkani takaa ja nosti ne ylos ja sanoi etta haluaisi satuttaa minua, mulle tuli outo ja kylman ahdistunut olo, silla en ikina ole tormannyt tallaiseen mieheen ennen. Kun kyseessa on viela isokokoinen, vahva mies, niin tuli kylla pupu poksyyn.
En vain tajua sita, miten ns irrallaan tama kaytos on muuten tasta tyypista, han on tosi mukava mies muuten! Se tassa hammentaa, silla muuten han olisi, tai siis vaikuttaisi olevan ihanaa poikaystava materiaalia. Ahdistaa.... Ehka hanella itsellaan on jokin trauma?
Voisin kuvitella, että aiemman vastaavan seksikokemuksen puutteesta huolimatta olisin jossain määrin kiinnostunut vähän rajummista otteista, jos olisin saanut hienovaraista vinkkiä etukäteen, mutta jos tulee ihan puun takaa, kaveria ei tunne kunnolla (eli syvempää luottamusta ei ole ehtinyt syntymään) eikä tunnu olevan herkkyyttä katsella sinun reaktioitasi, niin olisin kyllä hieman huolissani... Mutta voihan se olla silti edelleenkin ihan mukava kaveri vaikka poikkeisikin odotuksistasi seksuaalisten mieltymysten suhteen.
Voisitko ihan vilpittömästi ja asiallisesti ottaa asian esille hänen kanssaan, koska hän voi itsekin ihan vilpittömästi kuvitella, että sinä haluaisit sellaista seksiä (esim. menneiden suhteiden tai jonkun pinnallisemman 'kaikki naiset tahtoo'-selityksen perusteella). Kyllä hän varmasti ymmärtää kun rakentavaan ja ratkaisuhenkiseen sävyyn kerrot, että olet hämmentynyt etkä ole kokenut tuollaista aiemmin ja että säikähdit.
Kiitos todela pajon kypsasta kommentistasi, olen aikamoisessa istituessa kun hammennykseni, ja ehkapa pelkonikin saa vain oylya kun uen tata palstaa siita etta hanessa on jotakin vikaa jos saa kikseja siita etta ns satuttaisi minua.
Itse nimittain kalistun ajatteemaan, etta eihan seksuaaisuus ole mikana ihmisesta irrallaan oleva asia, se kertoo luonteesta ja, suhteesta toiseen sukupuoleen ja laheisyyden malista. Siksi, jos han nauttisi siita etta aistaa minua, etta minuun sattuu, pelottaa minua se, etta han alitajuisesti pitaa siita mika sitten heijastuisi vakinin muuhunkin suhteeseen.
Kuitenkin, olen niin kokematon, etta halusin avartaa ymmarrysta, mahdollisesti, tala palstalla.
Mutta kuten sanoit, aion ottaa asian esille kun kohtaamme seuraavan kerran, aion kysya pitaako han rajusta kanssakaymisesta naisten kanssa, ja aion kertoa etta tse koen sellaisen uhkaavana ja pelottavana, erityisesti koska minua on kaytetty apsena hyvaksi. ystavani sanoi etta minun pitaisi jo juosta karkuun, etta alitajuisesti haluan toistaa traumaani hanen kanssaan, etta han alistaisikin minua, mutta ei, en haua sita, todellakaan.
Uskon, etta taustala saattaa olla mahdolisuus siihen, etta han luulee etta tytot tykkaa kun mies tulee ja ottaa, raavasti.. mutta kai se hanen luonteestaankin taytyy jotakin kertoa.
olen oikeasti tosi hammentynyt, pettynyt, silla en halua vakivaltaista miesta, mutta ehdin jo aiemmin ajatella eta han voisi olla se oikea.