Poikaystävän (liian) raju puoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakivaltainen seksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakivaltainen seksi

Vieras
Olen tutustunut ihanaan mieheen, ja han on mukava, ystavallinen, minua kunnioittava herramies, mutta oen aika jarkyttynyt hanen seksuaalisesta puolestaan. emme oe viela harrastaneet seksia, mutta esim kerran, aikalailla viinia siemailleena suudelessamme han otti minua rajusti kasistani kiinni niin etta minua oikeasti sattui! Lisaksi han kuiskii korvaani joskus etta haluaisi satuttaa minua, siis "flirttailen", mutta kuitenkin. Han nayttaisi syttyvan vakivaltaisista jutuista siis!

Tama hammentaa minua kahdesta syysta, han ei vaikuta tyypilta jolla olisi aggressioita naisia kohtaan, vaan on tosi mukava ja rento, ja kuten sanottu, kunnioittaa minua ja naisia, no, muita ihmisia ylipaataan. Toiseksi itse en ole ikina olut mikaan vakivaltaisen rajun sm seksin kannattaja, joten tama puoli hirvittaa minua.

Mitahan tasta pitaisi ajatella? Han on isokokoinen ja vahva lisaksi, joten ajatus seksista hanen kanssaan on alkanut hirvittamaan!

Eiköhän se asenne toimi tässäkin tilanteessa? Kysy, yritä keskustella minkälaisesta seksistä tykkäätte. Puhu omista haluista, ja mistä et tykkää.

Täytyyhän seksin suhteen vakan valita kantensa. Jos hän on Sm-tyyppiä, parasta hänelle että pystyy elämään halunsa samanlaista tykkäävän kanssa.

Ja sinulle taas omankaltaisesi partneri.

No niinpa, mutta haluaisin vahan valaistusta asiaan niilta jotka ymmartavat vakivaltaisen seksin ystavien sielunelamaa.

itselleni tulee mieleen vain, etta miksi mies haluaa satuttaa minua, miksi han pitaa vakivallasta ja voiman osoituksesta minua kohtaan! Voisihan se joskus olla kiihottavaakin, mutta kun en viela tunne tyyppia taydellisesti, tulee mieleen etta onkohan hanella kaikki kotona! Muuten kylla ok ja kiva tyyppi!

Älä missään tapauksessa suostu seksiin miehen kanssa! Esim. raiskauksen jälkeen on liian myöhäistä katua! Sano yleisellä paikalla, esim. ravintolassa suoraan mielipiteesi ja unohda koko mies.

Eikös ne sm-perverssit pidä itseään seksuaalisesti vapautuneina ja tavallisen seksin harrastajat ovat heidän mielestään tylsiä ja rajoittuneita. Siltä kantilta veikkaisin, että jos ap ottaa asian puheeksi niin poikaystävä koittaisi vääntää asiaa sellaiseen muottiin että hänen mieltymyksensä ovat hyviä ja ap:n mieltymykset huonoja. Ja ap:n pitäisi vapautua kokeilemaan uutta ja kokemaan kaikkea sitä mistä on rajoittuneena jäänyt paitsi. Voihan siinä käydäkin niin, että ap oppisi nauttimaan siitä ja vähitellen muovautuu samanlaiseksi perverssiksi, jolle tavallinen seksi on laimeaa ja tylsää.

Ei tuosta taida tulla mitään.

Minä harrastan mieheni kanssa S/M-seksiä: piiskaus (vitsa, remmi), sitomista ym. ja nautin naisena kun mieheni alistaa ja komentaa mua - ja totaalinen alistuminen: itken ja anelen ja lopulta nöyrryn ja annan täysin periksi vahvalle miehelleni...se tuo niin helpottuneen ja ihanan tunteen...ei sitä osaa selittää....mutta nämäkin asiat on harjoiteltu ja kokeiltu ajan kanssa. Kyllä näistä asioista on keskusteltava ja tiedettävä, että molemmat haluatte tätä. Ei sovi kaikille eikä vain pakottamlla, jos ei kiihota millään tavalla, niin turha jatkaa vaan etsittävä sopivampi kumppani...

Sulla on kolme vaihtoehtoa:

1) lopetat heti

2) lopetat sitten kun olet saanut kunnolla pepullesi ja ranteet kipeäksi

3) mukaudut siihen, ettei teidän suhteessa ole juuri muuta seksiä kuin sellaista, jossa sä roikut seinällä kahleissa ja äijä piiskaa sut kunnolla ja sen jälkeen ottaa rajusti.

Joo jotkut nauttivat rauhallisesta kahvikupillisesta, toiset tykkäävät tykittää hepoa suoneen. Mikäli olet ensiksimainittuja, kannattaa jättää tollaset HC-tyypit väliin.

Silloin kun suudellessa han nappasi ranteeni kiinni selkani takaa ja nosti ne ylos ja sanoi etta haluaisi satuttaa minua, mulle tuli outo ja kylman ahdistunut olo, silla en ikina ole tormannyt tallaiseen mieheen ennen. Kun kyseessa on viela isokokoinen, vahva mies, niin tuli kylla pupu poksyyn.

En vain tajua sita, miten ns irrallaan tama kaytos on muuten tasta tyypista, han on tosi mukava mies muuten! Se tassa hammentaa, silla muuten han olisi, tai siis vaikuttaisi olevan ihanaa poikaystava materiaalia. Ahdistaa.... Ehka hanella itsellaan on jokin trauma?

Alkuperäinen kirjoittaja a.p...:
Silloin kun suudellessa han nappasi ranteeni kiinni selkani takaa ja nosti ne ylos ja sanoi etta haluaisi satuttaa minua, mulle tuli outo ja kylman ahdistunut olo, silla en ikina ole tormannyt tallaiseen mieheen ennen. Kun kyseessa on viela isokokoinen, vahva mies, niin tuli kylla pupu poksyyn.

En vain tajua sita, miten ns irrallaan tama kaytos on muuten tasta tyypista, han on tosi mukava mies muuten! Se tassa hammentaa, silla muuten han olisi, tai siis vaikuttaisi olevan ihanaa poikaystava materiaalia. Ahdistaa.... Ehka hanella itsellaan on jokin trauma?

Voisin kuvitella, että aiemman vastaavan seksikokemuksen puutteesta huolimatta olisin jossain määrin kiinnostunut vähän rajummista otteista, jos olisin saanut hienovaraista vinkkiä etukäteen, mutta jos tulee ihan puun takaa, kaveria ei tunne kunnolla (eli syvempää luottamusta ei ole ehtinyt syntymään) eikä tunnu olevan herkkyyttä katsella sinun reaktioitasi, niin olisin kyllä hieman huolissani... Mutta voihan se olla silti edelleenkin ihan mukava kaveri vaikka poikkeisikin odotuksistasi seksuaalisten mieltymysten suhteen.

Voisitko ihan vilpittömästi ja asiallisesti ottaa asian esille hänen kanssaan, koska hän voi itsekin ihan vilpittömästi kuvitella, että sinä haluaisit sellaista seksiä (esim. menneiden suhteiden tai jonkun pinnallisemman 'kaikki naiset tahtoo'-selityksen perusteella). Kyllä hän varmasti ymmärtää kun rakentavaan ja ratkaisuhenkiseen sävyyn kerrot, että olet hämmentynyt etkä ole kokenut tuollaista aiemmin ja että säikähdit.

Alkuperäinen kirjoittaja verkkokaapeli:
Alkuperäinen kirjoittaja a.p...:

Voisin kuvitella, että aiemman vastaavan seksikokemuksen puutteesta huolimatta olisin jossain määrin kiinnostunut vähän rajummista otteista, jos olisin saanut hienovaraista vinkkiä etukäteen, mutta jos tulee ihan puun takaa, kaveria ei tunne kunnolla (eli syvempää luottamusta ei ole ehtinyt syntymään) eikä tunnu olevan herkkyyttä katsella sinun reaktioitasi, niin olisin kyllä hieman huolissani... Mutta voihan se olla silti edelleenkin ihan mukava kaveri vaikka poikkeisikin odotuksistasi seksuaalisten mieltymysten suhteen.

Voisitko ihan vilpittömästi ja asiallisesti ottaa asian esille hänen kanssaan, koska hän voi itsekin ihan vilpittömästi kuvitella, että sinä haluaisit sellaista seksiä (esim. menneiden suhteiden tai jonkun pinnallisemman 'kaikki naiset tahtoo'-selityksen perusteella). Kyllä hän varmasti ymmärtää kun rakentavaan ja ratkaisuhenkiseen sävyyn kerrot, että olet hämmentynyt etkä ole kokenut tuollaista aiemmin ja että säikähdit.

Kiitos todela pajon kypsasta kommentistasi, olen aikamoisessa istituessa kun hammennykseni, ja ehkapa pelkonikin saa vain oylya kun uen tata palstaa siita etta hanessa on jotakin vikaa jos saa kikseja siita etta ns satuttaisi minua.

Itse nimittain kalistun ajatteemaan, etta eihan seksuaaisuus ole mikana ihmisesta irrallaan oleva asia, se kertoo luonteesta ja, suhteesta toiseen sukupuoleen ja laheisyyden malista. Siksi, jos han nauttisi siita etta aistaa minua, etta minuun sattuu, pelottaa minua se, etta han alitajuisesti pitaa siita mika sitten heijastuisi vakinin muuhunkin suhteeseen.

Kuitenkin, olen niin kokematon, etta halusin avartaa ymmarrysta, mahdollisesti, tala palstalla.

Mutta kuten sanoit, aion ottaa asian esille kun kohtaamme seuraavan kerran, aion kysya pitaako han rajusta kanssakaymisesta naisten kanssa, ja aion kertoa etta tse koen sellaisen uhkaavana ja pelottavana, erityisesti koska minua on kaytetty apsena hyvaksi. ystavani sanoi etta minun pitaisi jo juosta karkuun, etta alitajuisesti haluan toistaa traumaani hanen kanssaan, etta han alistaisikin minua, mutta ei, en haua sita, todellakaan.

Uskon, etta taustala saattaa olla mahdolisuus siihen, etta han luulee etta tytot tykkaa kun mies tulee ja ottaa, raavasti.. mutta kai se hanen luonteestaankin taytyy jotakin kertoa.

olen oikeasti tosi hammentynyt, pettynyt, silla en halua vakivaltaista miesta, mutta ehdin jo aiemmin ajatella eta han voisi olla se oikea.

Sun mies on sairas. Toisen satuttamisesta nauttiminen ON SAIRASTA - sinuna lähtisin kävelemään vielä kun voin. Älä ole tyhmä. Mies voi vaikuttaa päällisin puolin vaikka miltä, mutta se ei muuta sitä mitä sen sisimmässä on.

Rajusta seksistä nauttiminen ei ole sairasta, suvaitsemattomuus on.

Alistamisleikkejä itsekin harrastavana kehottaisin silti aloittajaa varovaisuuteen. S/m-seksiin tarvitaan molemminpuolinen suostumus. Ketään ei saa pakottaa mihinkään.

Ota asia puheeksi ympäristössä josta pääset poistumaan ilman väkivallan uhkaa. Siis missä tahansa muualla paitsi kummankaan kotona kahden kesken. Kysy, mitä mies tarkoitti ja sano ettet halua että sinulle tehdään mitään vastentahtoisesti. Voihan olla, että mies on vain idiootti joka luulee että kaikki naiset haluaa tulla otetuksi rajusti. Jos ei asia parane puhumalla ei se parane suhdetta jatkamallakaan.

Tuohon on sitten aivan selvä juttu, että jos sinulle on tehty lapsena tuollaista pahaa, säikähtämistäsi ja varovaisuuttasi ei voi kukaan kuitata millään ennakkoluulottomuutena - eikö tuo itse asiassa tee asiasta keskustelemisen helpommaksi?

Toinen asia mikä tuli mieleen, kirjoitat ilman ääkkösiä => tulee mieleen, että olet ulkomailla, mies ulkomaalainen? => jos näin, tulee mieleen, että tunnetko maan miesten ajatuksenjuoksua noin yleisesti? Tiedän ettei voi yleistää (olen itsekin ulkomaalaisen kanssa naimisissa ja erittäin tasa-arvoisessa suhteessa), mutta maailmaa ja miehiä nyt jo jonkin aikaa seuranneena, niin joissakin kulttuureissa sellaiset macho-otteet (= tarkoitan tällä, ettei ihan kaikissa asioissa sitten nainen olekaan niin tasavertainen vaan hänen näkemystä vähätellään...) peitellään mukavan ja sosiaalisen käytöksen taakse ja todelliset arvot tulevat esiin vasta kun sen puolen kyseenalaistaa.

No, olipa mies suomalainen tai ulkomaalainen, kyllähän tuollaiset vakavat keskustelut, jonka sinäkin aiot käydä, usein paljastavat kuinka valmis mies on kuuntelemaan ja arvostamaan sinun mielipidettäsi yhtä tärkeänä. Ja erityisesti, kuinka valmis hän on muuttamaan käytöstään, jotta molempien toiveet tulisivat täytetyksi.

Jos sinulla on hyväksikäyttötausta lapsena takana. Harvemmin huonosti toista lukeva sm mies osaa ottaa sellaisen ihmisen huomioon.
Hänhän satutti sua jo vähän.Kiihottuu näköjään kun näkee pelon silmissäsi. Hullut on siitä jänniä että ne ovat kivoja mukavia ja kiihottavia mutta yhtäkkiä saattaa tulla turpaan arvaamatta.ennakoimatta. nom. sm mies kyllä kyselee mistä pidät ja mistä et eikä satuta ensin ja kokeilee sitten. Sattuu aika pahasti tahtomattaankin jos yhtälö on tuollanen. Miksi se mukava mies ei puhunut kysynyt etukäteen. No siksi et kiihottuu pelosta. Pervo.

Kitos avustanne ja ymmartavaisista mielipiteista.
Oen kylla ukomailla, mutta erittain lansimaisessa kuttuurissa ja keskiluokkainen valkoinen mies kyseessa, en siis tulisen latinon tai esim muslimin kanssa (kaikella kunnioituksella).

Mies kylla muutoin on erittain maskuliininen, harrastaakin rajuja ja maskuliinisia harrastuksia jne.

Hoh hoh, miten tama ihminen saakin minut siis tolaltani :( Minua on kaksi vaihtoehtoa, voin viela peraantya hiljaa takavasemmalle, tai sitten ottaa asian esille. tavallaan pelkaan etta jos tapaan hanet ja otan taman heran alueen kasitteyyn, saatan jotenkin jumittua haneen koska ehka han kasitteleee asiaa jotenkin erilailla mika saisi minut hyvaksyvammaksi, koen vain olevani jotenkin heikoilla tallaisten juttujen suhteen (huom historiani) ja ehka se hanta jotenkin alitajuisesti kiihottaakin.

Outoa on, etta tunnen vetoa miesta kohtaan aika syvasti. Omituista kerrassaan.

...mun mielestä kyllä kaikkialla skandinavian ulkopuolella saa olla varpaillaan noiden "underlying" ei-niin-tasa-arvoisten asenteiden kanssa...oma mies on ihan tavallinen britti ja siitäkään maasta ei ole ollenkaan itsestäänselvyys löytää näissä asioissa samalla lailla ajattelevaa...no joo, menee jo sivuun aiheesta.

Jos pelkäät jumittumista, niin selviät siitä, kun otat vaan itsellesi niin paljon aikaa aiheen käsittelyyn kuin tarvitset... Toisaalta, jos voit kuvitella ettei ero loppujen lopuksi tunnu kauhean pahalta (vaan ehkä helpotukselta?), niin sekin voi olla oikea vaihtoehto. Uskoisin kuitenkin, että parasta olisi keskustella, koska sillä tavalla voisit käsitellä asian jollain tavalla loppuun, saisit puhua omasta taustastasi ja oppia siitä, miten ihmiset siihen reagoi. Vaikka tunnet olevasi heikoilla, sinulla on aina mahdollisuus perääntyä, kun siltä tuntuu ja sitten et jää jossittelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja verkkokaapeli:
...mun mielestä kyllä kaikkialla skandinavian ulkopuolella saa olla varpaillaan noiden "underlying" ei-niin-tasa-arvoisten asenteiden kanssa...oma mies on ihan tavallinen britti ja siitäkään maasta ei ole ollenkaan itsestäänselvyys löytää näissä asioissa samalla lailla ajattelevaa...no joo, menee jo sivuun aiheesta.

Jos pelkäät jumittumista, niin selviät siitä, kun otat vaan itsellesi niin paljon aikaa aiheen käsittelyyn kuin tarvitset... Toisaalta, jos voit kuvitella ettei ero loppujen lopuksi tunnu kauhean pahalta (vaan ehkä helpotukselta?), niin sekin voi olla oikea vaihtoehto. Uskoisin kuitenkin, että parasta olisi keskustella, koska sillä tavalla voisit käsitellä asian jollain tavalla loppuun, saisit puhua omasta taustastasi ja oppia siitä, miten ihmiset siihen reagoi. Vaikka tunnet olevasi heikoilla, sinulla on aina mahdollisuus perääntyä, kun siltä tuntuu ja sitten et jää jossittelemaan.

Kiitos todella paljon, kaikki kommenttisi tuntuvat oikeilta tassa tilanteessa.

Tuntuu hyvalta etten vain yhtakkia juoksisi karkuun, ja pakenisi naita asioita ja niiden herattamia tunteita, vaan yrittaisin kypsasti ja rehellisesti jakaa ajatuksiani, vaikkei tassa vaiheessa deittailua niin ns tarvitsisi viela edes tehda, koska emme ole sitoutuneet tai edes harrastaneet seksia.

Kuka tietaa, ehka tulen jopa positiivisesti yllattymaan siita miten han reagoisi asian. Yritan vain puhua omista tunteistani, etten suututtaisi hanta ns tuomitsemalla hanen mieltymyksiaan. Toisaalta tuomitsen sen, etta han jo kasitteli minua rajusti, vaikei tiennyt miten reagoisin asian, se on vaarin. Mutta toisaata, se saattoi olla hetken hurmaa ja tama puoli vain putkahti esiin. No hyva etta putkahti nyt, taidan humaanisti keskustella hanen kanssaan. Sittenpahan tiedan mika han on miehiaan, kuinka paljon ymmarrysta hanesta loytyy. tavallaan toivon etta tassa olisi jokin vaarinkasitys, mutta toisaalta en halua uskotella kaikkea hyvaa selvasti vakivaltaisesta miehesta, silla niinhan ne ikavasti paattyvat tarinat aina alkavat, ei uskalleta kohdata todellisuutta.

Tuosta tasa-arvosta viela, han on todella sen kannalla, hanesta on tarkea etta naisen asema on yhta hyva kuin miehen joka puolella maailmaa, joten en usko etta kyse olisi siita, vaan jokin henkilokohtainen juttu tai trauma imeisesti hanessa saa tykkaamaan vakivaltaiusesta seksista, tarkoitan siis etta vaikka han olisi homo han tykkaisi alistaa ja satuttaa toista, ehka. Enhan siis oikeasti viela tieda mita han tasta asiasta ajattelee. En osaa uskoa hanesta etta han alitajuisesti vihaisi tai pelkaisi naisia, vaikka mista sita tietaa!

Minä harrastan mieheni kanssa S/M-seksiä: piiskaus (vitsa, remmi), sitomista ym. ja nautin naisena kun mieheni alistaa ja komentaa mua - ja totaalinen alistuminen: itken ja anelen ja lopulta nöyrryn ja annan täysin periksi vahvalle miehelleni...se tuo niin helpottuneen ja ihanan tunteen...ei sitä osaa selittää....mutta nämäkin asiat on harjoiteltu ja kokeiltu ajan kanssa. Kyllä näistä asioista on keskusteltava ja tiedettävä, että molemmat haluatte tätä. Ei sovi kaikille eikä vain pakottamlla, jos ei kiihota millään tavalla, niin turha jatkaa vaan etsittävä sopivampi kumppani...

Ovatko nämä miehet, joiden vallan alla haluatte kärvistellä kivusta seksisessioiden aikana, muuten miehinä heikon sorttisia? Että heille pitää antaa sitä vallan tunnetta noin konkreettisesti ja sitten itsekin tuntee heidät kovin vahvoiksi ja maskuliinisiksi kun muuten ei oikein. Siis niinkuin jotain tasoitusta... Kun tuntuu, että hyvällä itsetunnolla, selkärangalla ja oikealla miehekkyydellä siunattu uros saa naaraansa jalat veteliksi ilman piiskaus- ja remmillävetelyorgioitakin. Melko mahdoton ajatus, että mies joka kertoo sinulle rakastavansa sinua voi katsoa fyysistä kärsimystäsi ja jopa olla kiihottunut sinun kivustasi.

Viimeksi muokattu:

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä