N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:No mun molemmat pojat on kastettu haalarissa. Mun poikia ei mekoissa kasteta. Vanhemmalle ompelin ite satiinista ja nuoremmalle mun äiti neuloi.
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:No mun molemmat pojat on kastettu haalarissa. Mun poikia ei mekoissa kasteta. Vanhemmalle ompelin ite satiinista ja nuoremmalle mun äiti neuloi.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:No mun molemmat pojat on kastettu haalarissa. Mun poikia ei mekoissa kasteta. Vanhemmalle ompelin ite satiinista ja nuoremmalle mun äiti neuloi.
Pelkäätkö että tulee homoiksi jos jo vauvana mekko päällä olevat vai mikä ihme siinä nyt on ettei kirkolliseen kasteeseen kuuluvaa kastemekkoa haluta käyttää? Sillähän on tärkeä symbolinen merkitys!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:JuiceFani, mua jännittää, että ehdinkö lähettää tämän viestin, ennen kuin joku tulee moralisoimaan siitä, että miksi sitten kastoit lapsesi, jos et ole yhtään kirkollinen ihminen![]()