Poikani tuli kaapista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HetskuMom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HetskuMom

Vieras
14-vuotias poikani tuli tänään kaapista, julkisesti. En ole ehtinyt jutella vielä hänen kanssaan ja haluaisinkin hieman neuvoja, miten asiassa kannattaisi edetä.

Olemme jutelleet paljon netin käytöstä ja sopineet tiettyjä rajoja. Pojallani on twitter-tili ja seuraan häntä omalla tililläni. Normaalisti hän juttelee kavereidensa kanssa ja kommentoi niukasti vieraiden twittejä. Tänään hän on aamusta saakka laittanut näitä FabFriday (#ff) viestejä ihan tuntemattomillekin henkilöille. Hieman harmittaa, että saan tietää asiasta tätä kautta ja samaan aikaan olen myös peloissani, kun näin avoimesti hän asiasta ilmoittaa koko maailmalle. Mitä jos hikiset vanhat homomiehet alkavat nyt lähetellä hänelle viestejä ja kuvia itsestään? Tuohan on kansainvälinen hashtag, joten hän on periaatteessa nyt koko maailman armoilla!

Saako noita viestejä mitenkään enää pois? Miten suojelen poikaani?

No ompa ihmeellistä, että poikasi käytös muuttuu silmänräpäyksessä.
Ihan hienoa, jos on homoseksuaali ja tullut kaapista... mutta mä epäilisin enemmänkin, että joku on saanut käsiinsä sen tunnukset ja lähettelee noita juttuja kiusaksi.
Tai sitten se on jättänyt puhelimensa tai koneeseensa sivut auki...

Kyllä toi mustakin kuullostaa ennemminkin siltä, että joku lähettelee näitä viestejä hänen nimissään, tai sitten itse "heittää läppää". Ota asia puheeksi pojan kanssa.

http://www.sexpo.fi/palvelut/nettineuvonta/seksuaali-ja-sukupuoli-identiteetti/

Noita viestejä on lähtenyt sekä kansainvälisellä, että myös kotimaisella hashtagilla (#FFfi) ja mietin vaan, että onko mitään kokemusta näistä porukoista. Tavallaan toivon, että tuo kotimainen toisi enemmän asiallisia vastauksia, eikä niinkään mitään laitonta.

No kiva kun jaksoit ymmärtää. Tarkoitan tietysti niitä henkisesti hikisiä keski-ikäisiä homoäijiä, jotka kuolaavat 14-vuotiaiden poikien perään. Siinä ei paljon suihkut auta.

Mun mielestä sulla on nyt aika rankkoja ennakkoluuloja ja tietämättömyyteen? liittyviä stereotypioita. Ei pedofilismi ja homoseksuaalisuus ole mitenkään kytkyssä toisiinsa :O On ihan tutkittu juttu, ettei homoseksuaalien joukossa ole pedofiilejä yhtään enempää kuin heteroiden joukossakaan. Joten jos et tähänkään asti ole ollut huolissasi siitä, että joku hikinen keski-ikäinen äijä/ämmä kyttää poikasi Twitter-tiliä, niin miksi nyt sitten? Kannattaa perehtyä asioihin ja avata hieman mielikuiaan todellisuutta vastaavaksi ennen kuin hermostutat poikasi ahtailla steretypioillasi...

No kiva kun jaksoit ymmärtää. Tarkoitan tietysti niitä henkisesti hikisiä keski-ikäisiä homoäijiä, jotka kuolaavat 14-vuotiaiden poikien perään. Siinä ei paljon suihkut auta.

;D

Anteeksi, en tiedä näistä asioista mitään enkä osaa siis auttaa mutta repesin tähän vastaukseen. Luulen että tulet joka tapauksessa pärjäämään ihan hyvin keskustelussa poikasi kanssa, tuolla huumorintajulla ja verbaalisella annilla.

Älä huolestu. Nythän pitää olla avoimesti homo tai lesbo tai muuten on ihan out ja omituinen. Oletko todella vielä itse hetero. Muuta nyt nopeasti käyttäytymistäsi.

En nyt oo ihan varma, mut eiks toi Fab oo ennemminkin sitä ku jäbät tumputtaa koneen äärellä? Vai onks tää joku gaytumputusjuttu? Kuka näistä oikeestaan tietää... Pärjäilehän!

Yhteistyössä