Poikani kaveri "ihastunut" minuun??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pirkko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pirkko"

Vieras
Kuulostaa oudolta, mutta mietin, voiko kymmenen vuotias lapsi "ihastua" kaverinsa äitiin?
Tämä poika viettää meillä nykyään joka päivä aikaansa. Usein huomaan hänen tuijottavan minua ja hän on erityisen kiltti ja kohtelias minua kohtaan. Tänään erityisesti pojan käytös kiinnitti huomioni; pyysin nuorimmaista poikaani keräämään lattialla olevat värikynät. Tämä kaveri hyppäsi heti sohvalta alas keräämään värikynät ja oli silminnähden tyytyväinen kiittäessäni häntä. Lautapeliä pelatessamme tämä poika tuli ihan kylkeeni kiinni. Myöhemmin nuorimmainen poikani hyppäsi vatsani päälle maatessani sohvalla. Tämä kaveri tuli siihen ja hermostui sanoen: "Miksi sinä kiusaat Pirkkoa, tuohan sattuu!"
Ehkä poika pitää minua vaan mukavana, touhuilen kuitenkin yhdessä poikien kanssa kaikenlaista mutta väliin mietin, voisiko kyseessä olla "ihastuminen". Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta?

Ei omaa kokemusta.
Eiköhän toi voi olla ihan samaa kun lapset "ihastuu" tai tykkää esim. toista sukupuolta olevista opettajistaaan.
Sopisi jotenkin 4-5 luokkalaisten jutuiksi.

Jaa, miksei voisi olla? Ei samalla tavalla, eli eroottisesti ihastunut, mutta lapsen tavalla. Muistan itse olleeni ensimmäisen kerran ihastunut ala-asteella johonkin ikätoveriini leirillä. Ylä-aste iässä taisin olla ihastunut johonkin aikuisempaan.

vieras nro 5 jatkaa. Siis ei omaa kokemusta kohteena olemisesta mutta ala-asteelta muistan että yksi kiva, huumorintajuinen, symppis miesope oli kaikkien tyttöjen suosikki,samoin yksi paikallinen urheilija. Ja nämä täysin harmitomia preteinijuttuja, ei mitään pedoa, kohteilla ei varmaan aavistustakaan että niistä haaveiltiin.

Täysin mahdollista. En muista tarkalleen minkä ikäisenä aloitin runkkailun, mutta alle 12-vuotias olin ainakin. Olin jo silloin kova poika runkkailemaan ja usein haaveilin opettajistani. Nyt päälle parikymppisenä pidän edelleen vanhemmista naisista.

Yhteistyössä