Poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Meillä on pian viisi vuotias poika.Ollut aina kova pussailemaan ja halailemaan.Hirveän sydämellinen.
Nyt on sitten päiväkodissa hyviä ystäviä saanut ja heitäkin välillä pussailee..no olemme siitä puhuneet että ei tarvii toisia siellä pussailla kun pöpöt tarttuu:)
Eilen illalla sanoi että mä meen isona naimisiin riikan kanssa..(tän ikäiset nyt höpisee noita)..eikä ollut eka kerta. Mutta sitten pian perään sanoi että toni on mun hyvä kaveri.Jne..ja totes että mä meen isona sen kans naimisiin..Nyt lähdettiin yhden kaverin luota niin olisi halunnut antaa suukon poikakaverin poskelle,mutta halasi sitten vain..siis onko tää nyt jotain "olen kiinnostunut pojista" juttua vai onko hän vaan muuten vain tuollainen ja osoittaa hyviä kavereita kohtaan tuollaista..jotenkin vaan aiemmin on aina puhunut kuinka menee sen ja sen tytön kans naimisiin jne..nyt yhtäkkiä sitten poika...

Ihan normaalilta kuulostaa, meillä meni itsekseen ohi kun lapsi ihmetteli miksi kukaan ei pussaa takaisin sanoin sitten, että eivät ehkä tahdo, kun ovat jo isoja ja että kaikki eivät tykkää:) Nyt 8vee eikä halua enää antaa hyvän yön suukkoa minullekaan vain halauksen enää saan :)

no älä hätäile, meillä kans samanikäinen ja joskus haluu leikkiä pussausleikkiä, ajaa kavereita takaa että pussaa niitä, ei kyllä kuitenkaan pussaa vaikka kiinni saa :D ei nuo vielä tajua miten asioiden "pitää" olla

En mä tiiä miksi edes mietin tätä..mieheni (homofoobikko) vaan heti tokas että onko siitä homo tulossa..mua se ei haittaisi vaikka tulisikin joskus.Mutta eihän nyt viis vuotias vielä tuollaisia tajua ajatella..eikä vielä ymmärrä miten tykätään sitten isona.Tässähän ne vasta ovat kavereita.

Yhteistyössä