Poika putosi sängystä

Meidän parivuotias taapero siirtyi pinnasängystä jatkettavaan sänkyyn kolme kuukautta sitten. Yöunien lisäksi hän on nukkunut siinä yleensä myös päiväunet, mutta vasta viime yönä SE SITTEN tapahtui: poikaparka putosi sängystä! :( Puoli kahden aikaan yöllä kuului kamala kolaus (nukun samassa huoneessa pojan kanssa) ja hirveä itku. Heppu löytyi lopulta jostain oman sänkynsä alta... Voi reppanaa. Siinä sitä sitten hetken aikaa sylissäni lohduttelin ja tein valot nähdäkseni kävikö pahemmin. Ei onneksi käynyt, joten sitten jatkettiin unia. Vähänkö huonosti nukutti sen jälkeen kun tietysti kuuntelin lopun yötä, että hengittääkö se normaalisti. :/
 
kovat unenlahjat
meillä 3v tyttö tippui illalla unissaan sängystä, kova kopsaus kuului... mutta oli hiljaista. hän jatkoi uniaan siellä lattialla.. oli tainnut olla joku tyyny jo valmiiksi tippunut lattialle kun kerran ei yhtään itkenyt tai ees herännyt.
 
Meillä tyttö 3v tipahti kans sängystä kun oltiin maalla ja nukku mun kanssa parisängyssä, ja isänsä lattialla patjalla sängyn päädyssä kun on niin pitkä ettei kunnolla mahdu sänkyllä nukkumaan.
Heräsin kun kuulu itkuinen ääni et "mä en nää mitään! mä en nää mitään!" Laitoin valot ja kysyin et "missä sä oot" Toinen itkusella äänellä et "täällä sängyn alla. Mä en pääse pois" Oli jotenkin niin suloisen koominen tilanne.. Siellähän se sängyn alla ja isänsä autto sitte pois..
Ei siis ollu heränny siihen et tipahti vaan nukkui hetken sängyn alla..
 

Yhteistyössä