Poika päätti lopettaa Salkkarien kattomisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Meidän 8v poika on kovin herkkä ja miltei joka Salkkarien jälkeen on ohjelmaa puitu pitkään. Eilen hän sitten totes, että hän lopettais sen kattomisen, mutta kun sitten tuntuu kurjalta kun kaikki muut kattoo.
Me sitten tehtiin sopimus, että sisko saa kattoa ja me mennään yhdessä yläkertaan tekemään läksyt silläaikaa rauhassa ja keskittyen, ni ei kuulla Salkkarien ääniä eikä ala uteliaisuus voittamaan.

Fiksu teko pojalta ja minusta aika harvan lapsen tarvii salkkareita kovin tarkkaan katsoa.
Itse pidän oikeastaan todella epäsopivana lapselle(kin) kyseistä ohjelmaa.

En mäkään antais enää ruveta kattomaan, se vaan jäi tavaksi sillon, kun lapset oli niin pieniä, ettei ne viellä ymmärtäny, ei sitä vaan osannu jossainvaiheessa sanoa, että tää ei nyt enää sovi teille. Toisekseen Salkkaritkin on muuttunu paljon omituisemmaksi mitä ne oli.

meillä ei lapset koskaan olleet kiinnostuneet salkkareista, ei edes 11 v. Telkkarista tulee paljon muuta kiinnostavampaa.
Ehkä johtuu siitä että minäkin lopetin salkkarit kokonaan viime syksynä ja ennen sitäkin se oli vain satunnaista.
lasten telkkarin katsomista aika hyvin pystyn ohjailemaan sillä että talletan dvd:lle heitä kiinnostavia ja heille sopivia ohjelmia. dokkareita meillä katsotaan muutenkin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja mmmm:
Paha sitä on kieltääkään..meillä katsellut poika siitä asti kun syntyi, -99 vuodesta =)

Mikä siinä on niin vaikeata? Sanot vaan, että toi ohjelma on mennyt niin pilalle, että se ei ole enää lapsille sopivaa?

Saako teillä poika katsoa kaikki muutkin ohjelmat, mitä on sattunut vauvana näkemään, kun ei ole niistä vielä mitään ymmärtänyt?

Itse en ole koskaan mielelläni antanut pojan katsoa Salkkareita ja nyt hän jokin aika sitten sanoi itse, ettei halua katsella sitä enää kun aina riidellään ja huudetaan. Pojalla ikää 10 vuotta.

Yhteistyössä