poika on kyllä kova juoksemaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amanda85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Amanda85

Jäsen
05.10.2006
618
0
16
Seinäjoki
kun menin pojan kanssa purunradalle kävelylle yks päivä ja mä kävelin,poika juoksi melkein 5km pituisen matkan.. :saint: vasta noin 2,5km kohdalla sano et kanna,mutta vähän ajanpäästä haluskin juosta..monesti tuli yks lenkkeilijä vastaan joka naureskeli et kohta 3v poika kipittää naama punasena äitinsä perässä :kieh: en ois ikinä uskonu et se jaksaa noin paljon juosta..Oli sillä kyllä hikiki ku tultiin kotiin.Hoki aina matkalla et "minä jaksan juosta""täällä on kiva olla" :) se on sitten ihana äitin oma urheilija..eilenkin käytiin illalla siellä ja moni lenkkeilijä naureskeli et poika lähteny lenkille. Se osaa niin ihanasti juosta, niinkuin oikeesti ois lenkille lähteny.. :heart: Välillä tuntuu et ihan ihme poika mulla.Jaksaako muitten lapset juosta/kävellä äitinsä kanssa lenkillä pysähtymättä lähes ollenkaan ? ja minä kun luulin ettei ton ikäset jaksa kiinnostua tällasesta "urheilusta" :D

Mä lähdin poikien kanssa viiden kilometrin lenkille, sanoin, että juoksevat sen minkä jaksavat ja kääntyvät sitten kun mä tulen takaisin vastaan, kanssani takaisin.

Joojoo, sinnikkäästi ravasivat koko matkan perässä. :headwall:
Mulla on vissiin tosi huono kunto. :/

Yhteistyössä