poika liukuu polvet eellä vaikka reippaasti hiekotetullakin tiellä, miten sen saa sen lopettamaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaManna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaManna

Aktiivinen jäsen
26.07.2004
4 433
0
36
Kuopio
vähän muokkasin otsikkoa, kun tuo taitaa kuitenkin olla se perimmäinen ongelma! tuolla alempana olen kertonut sen miten se menee.. vituttaa niin kympillä kun poika hikoilee niin kovasti että pakko ostaa hyvä puku (esim reimatec ) ja sit ku niitäkin saa ostaa muutaman talvessa ku polvet menee alta aikayksikön.. miten saan pojan lopettaan sen polvilleenheittäytymisen niin että puku (ja housut ) kestäis ainakin yhden talven, mielummin vielä seuraavallekin lapselle??

meillä eskalainen poika ja AINA on ollut sama ongelma; oli housut ku housut niin ei mene ku korkeintaan kuukausi niin housut on ainakin toisesta polvesta puhki. Ihan sama mitä kangasta housut on, oli ne sit ihan tavan oloasuhousut, farkut tai sammarit niin AINA polvet rikki...

musta noi tavan paikat näyttää ihan urpolta ja en siksi olekaan paikannut housuja mitenkään, mutta tää alkaa jo käydä kukkarolle jos joka kuukausi pitää 3-4 housut ostaa... :( mikä avuksi?

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja Oskunäiti:
Auttaisko ne silitettävät kuvapaikat mitään?

ne on ihan törkeän näköisiä :x

Siis niitähän on vaikka mitä autoja ym. Just silitettiin pojan housuihin paloauto ku oli reikä..Joo en mä tarkoita niitä sellasia soikean muotoisia yksvärisiä mitä oli 80-luvulla.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Auttaisko ne silitettävät kuvapaikat mitään?

ne on ihan törkeän näköisiä :x

Siis niitähän on vaikka mitä autoja ym. Just silitettiin pojan housuihin paloauto ku oli reikä..Joo en mä tarkoita niitä sellasia soikean muotoisia yksvärisiä mitä oli 80-luvulla.. :D

no ei, mutta ne on silti paikatut ja jotenkin oli paikka minkälainen tahansa niin paikattu mikä paikattu :(.. tulee vaan sellainen fiilis että "eipä ole varaa ostaa uutta" mutta ihan älytöntä tuon pojan housujen kulutus on.. eikä se mikään uusi ongelma ole kun se on ollut aina. sama on toppapukujen kanssa.. :( aina on polvet edellä menossa joka paikaan!

pojan mielestä hauskinta maailmassa on juosta kovaa ja heittäytyä polvillaan liukumaan oli tiellä miten paljon hiekkaa tai kiviä tahansa, MITEN SEN SAIS LOPETTAAN SEN??? kun ei näytä puhe auttavan, asian takia on itkettykin vaikka kuinka monta kertaa.. ei auta ei!! |O |O

Olen surkea ompelija. Mistä niitä silitettäviä paikkoja saa? Pysyvätkö pesuissa hyvin? Entäpä miten paikataan ulkohaalarin (kosteussuoja) polvien reiät? siis jos ei ole yhtään ompelutaitoinen. T. avuton mamma

Varmaan ulkohaalareihin saa kangaskaupoista jotain paikkoja, mut mä oon noit sisähousuja paikannu niillä silitettävillä kuvilla, mitä saa vaikka tarjoustalosta tai kangaskaupasta..

mä olen ulkohaalareita joskus paikannut sellaisella liimattavilla kankailla (ne on vähän niin ku tarroja ) mutta ei ne pysy ku muutaman päivän tuon pojan leikeissä.

reimatec haalari ei ole niin kestävä kuin muut. tec kestää 20 000 kierrosta laikan pyörimistä. reiman kiddo 38 000. reimatec+ 50 000 kierrosta.

Osta kiddo tai tec+ haalari.

Yhteistyössä