Ei todettu mitään sairauksia. Sokereiden kanssa oli reilu vuosi sitten ongelmia. Tutkittiin ja mitään vikaa ei löytynyt.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko epilepsia todettu jo lapsella aikaisemmin?
No tuo oli juuri kuin meidän pojalla. Ollaan käyty kontrolleissa ja sokerit on pysyny hyvänä. Tosi säännölliset ruokailuajat on pitänyt olla aina.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi pientä, toivotttavasti ei olisi diabetes, mutta onhan siihen hyvät lääkkeet onneksi.
tällainen keskustelu löytyi:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1002436
Juu juuri näin diapeteksessä. tuo alhaisuus voi liittyä moniin muihin sairauksiin kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö jos on diabetes niin sokerit ole koholla eikä liian alhaiset, ellei sitten käytössä ole insuliinia?? Kaikkea hyvää teille ja pienelle! Pienet ovat sitkeitä ne paranevat pian!!
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Itsellä meni kyllä alan koulutus jonneki jäihin. Kai se on normaalia kun oma lapsi kyseessä.
Lh.Alkuperäinen kirjoittaja harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Itsellä meni kyllä alan koulutus jonneki jäihin. Kai se on normaalia kun oma lapsi kyseessä.
Mikä olet koulutukseltasi? Sh?
Mä olen sh-opiskelija ja erityislapsen äiti, enkä osaa edes ajatella kuinka käyttäytyisin itse vastaavassa tilanteessa.
tsemppi:hug: sulle