Poika hylkii?

Moi,

meillä poika 1v2kk on alkanut "hyljeksiä" äitiä ja seuraa isää joka paikkaan ja itkee perään kun lähtee pois. Äidin syliin ei edes halua vaan kääntää pään pois ja roikkuu isässä. Kun äiti on kaksin viihtyy lapsi kyllä hyvin. Onko muilla samanlaisia "ongelmia"? Mikä on vikana?

HEH
Meillä on..se kuuluu kai poikien kehitykseen. Isä on "samanlainen" ja äiti "erilainen". Niin mä olen sen ajatellut. Ja noita kausia on meillä toisinaan, joskus kestää viikon, joskus vähemmän, toisinaan enemmän.

Jii
Oijee, olispa meilläkin noin päin! Poika on 1v 3kk ja roikkuu illat ja viikonloputkin äidissä, vaikka saa olla äidin kanssa kotona ihan koko päivän! Isä ei kelpaa vaipanvaihtoon, syöttämiseen eikä nukuttamiseen, jos äiti on kotona. Eilen lähdin kauppaan ja isä jäi pojan kanssa kotiin, ja pojan parku kuului oven takana alakertaan asti. Vaihtaisin ihan koska vaan systeemin toisin päin...

Gerbeera
Meillä oli tuossa iässä samanlaista. Syynä oli varmaan osaksi se, että palasin osa-aikaiseksi töihin ja sitten olin raskaana jonka vuoksi jouduin sairaalaan ja sieltä päästyäni en saanut nostaa lasta. No, eihän ton ikäinen sitä ymmärtänyt. Isäänsä kinusi joka asiaan. Aika oli paras asia joka vaikutti.

Puhuin neuvolassa tästä ja oli puhetta että pojille tulee jossain vaiheessa tarve saada sitä isän hyväksyntää ja miten olisi jyvä että heillä olisi se oma juttunsa. Nyt meillä on niin että esikkko haluaa että minä luen ja isän kanssa leikitään jotain muuta jossa iskä on hyvä.

Yhteistyössä