V
"vieras"
Vieras
Poika on nyt eskarilainen mutta edelleen tosi paljon roikkuu äidissä. Usein kun pitäis mennä isälleen, hoitoon tms tulee lohduton itku, vaikka päiväkoti ja iskä on oikein kivat. Jo etukäteen lasketaan montako päivää vielä äidillä ja montako päivää vielä viikonloppuun ja montako tuntia pitää olla iskällä. Tiedän, että pitää rohkaista ja kannustaa reippauteen, mut tää imee multa voimat. Tietty esim nukkuu äidin huoneessa eikä mene nukkumaan ennen mua.
Miten rohkaista reippauteen olematta tyly ja ilman että lapsi kokee mun työntävän itseään pois? En oikein jaksa tätä että aina alkaa itku jo aamulla kun pitää mennä isälleen. Pitäisin kuitenkin tärkeänä, että olisi isällänsäkin, jo oman jaksamisenikin takia. Tarvin mäkin lepopäiväni, varsinkin kun tosiaan poika on niin minussa roikkuva täällä ollessaan. Tarvii koko ajan äidin täyden huomion.
Miten rohkaista reippauteen olematta tyly ja ilman että lapsi kokee mun työntävän itseään pois? En oikein jaksa tätä että aina alkaa itku jo aamulla kun pitää mennä isälleen. Pitäisin kuitenkin tärkeänä, että olisi isällänsäkin, jo oman jaksamisenikin takia. Tarvin mäkin lepopäiväni, varsinkin kun tosiaan poika on niin minussa roikkuva täällä ollessaan. Tarvii koko ajan äidin täyden huomion.