'paska'mutsi
Houkuttelin häntä ulos, hän ei olisi millään halunnut lähteä. Minä sanoin pari pakon sanaa ja tämä tuumaa 'sinähän puhut ihan paskaa'.
No mene itseesi, ei lapsi omasta päästään tuota keksinyt.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minua ei naurata yhtään. Ei se lausahdus ollut edes huvittava.
Minä en ole koskaan puhunut tuollaisia.Alkuperäinen kirjoittaja maritu:No mene itseesi, ei lapsi omasta päästään tuota keksinyt.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minua ei naurata yhtään. Ei se lausahdus ollut edes huvittava.
No ei sais, mutta on täysin normaalia että lapsi tekee niin. Lapsen KUUULUU tehdä niin ja sun kuuluu olla siinä tilanteessa se aikuinen joka kertoo että se on väärin. Se on sitä kasvamista ja kasvattamista. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Saako teillä, naurajien kotona, kiroilla ja sanoa vanhemmille vastaan?
Toruin ja kielsin enää sanomasta niin, kelleen.Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Mitä pojallesi seurasi huonosta käytöksestään?
Sittenhän homma on hoidossa, eikö vaan?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toruin ja kielsin enää sanomasta niin, kelleen.Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Mitä pojallesi seurasi huonosta käytöksestään?