Pohjoismainen kirja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miltski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miltski

Aktiivinen jäsen
16.04.2006
3 413
0
36
Oletteko tilanneet lapsille vuosikirjoja tuolta? Minä tein sen virheen! Neljä vuotta sitten tilasin, ja maksoin 100 euroa/kirja. Kolmelle lapselleni vuosimallia 1999, 2002 ja 2005... No 1999 kirjan olemme saaneet, muista ei ole kuulunutkaan! Olen lähetellyt sähköpostia monesti, saanut vastauksen, että tuloillaan ovat! Nyt meni hermot, ja laitoin sähköpostia, että haluan purkaa kaupan noiden kahden kirjan osalta! No yllätys, nyt eivät sähköpostiin vastaa mitään! Menee hermot!:mad:

Yksistään niiden nettisivuillahan jo kerrotaan et kirjan saamisessa voi mennä vuosia, koska materiaalin keräys jo yksistään kestää kauan. Meillä asiamies sanoi, että 4 vuotta voi hyvinkin mennä

MENKÄÄ POLIISILLE KAIKKI NYT!!! juttu haiskahtaa pikkasen paskalle!!! Olen tosi pettynyt, yli 2 vuotta venannut poikani kuvaa edes takaisin, asiamies ivailee minulle puhelimeen eikä ole edes yrityksessä edes töissä enää ja haukkui koko firman..mitä...???? Se saattaa olla jonkinasteinen ehkäpä laajempikin pohjoismainen pedofiilirinki?? Otetaan asiasta selvää, tämä on niin törkeää ja lukekaa muidenkin kirjoitukset, kehuuko moni näiden toimintaa.... Lisää viestejä löytyy hakusanalla Pohjoismainen kirja Oy.... saisivat suksia sinne missä ei arska paista! oon vihainen!!!!!!!!!!

Yhteistyössä