Pohjanpystykorvista kyselisisn =) ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mooi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mooi"

Vieras
olen päätymässä tähän rotuun, minulle kävisi seropikin jossa rotuna tätä. Mutta mistäs lähtisin etsimään? Tietäisikö joku missä olisi nyt vapaita pentuja?

Onko jollain ko.rotua, kertokaapas elämästänne koiranne kanssa ? Koira olisi tulossa lähinnä metsästys käyttöön / kotikoiraksi metsän keskelle omakotitaloon ja mahdollisesti myös näyttelyihin.

Muita rotuja jotka kävisivät sekä kotikoirina ja metsälle? Tuntuu ettei vapaita pentuja tulisi vähään aikaan olemaankaan ku otanta ois niin kovaa.

Lintukoiraksiko meinasitte? Siihen passeli koira on. Itsellä ei rodusta kokemusta ole, muuta kuin mitä olen lenkkipolulla törmännyt. Kannattaa katso pystykorvakoirien järjestösivulta pentuvälityksestä, onko pentuja saatavana.

Meillä jäniskoirana beagle ja peura/kaurisajurina kk mäyräkoira. Molemmat sisätiloissa vapaa-aikaansa viettää ja mukavia seuramiehiä ovatkin. Itsepäisiä sopivassa määrin ja etenkin tuo mäyräkoira tykkää osallistua lasten leikkeihin ja tulee heti syliin istumaan, kun oman pyllyn sohvalle parkkiin saa.

Kiitos vastaukses =) ! Ja kyllä lähinnä lintumettälle =) ! Oisko vielä ketään kuka tietäs rodusta ja mitään vinkkejä tietäskö kukaan mistä vielä voisin kysellä?

Yhteistyössä