Pohdintaa parisuhteen saralta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
On ollut hyviä aikoja, huonoja aikoja ja hyvin huonoja aikoja. Tällä hetkellä on aika, josta en osaa sanoa mitään. Miehellä ei ole suhdetta, koska on lähes aina kotona, mitä nyt töissä käy. Mutta istuu vaan tietokoneella illat, yöt pitkät. Ei huomioi lapsiaankaan juuri yhtään. Joskus olen asiasta hänen kanssaan riidellyt ja huomannut se olevan tuloksetonta. Nykyisin olen joko hiljaa tai otan asian puheeksi, hyvin nätisti kumminkin. Ja aina mies möksähtää mulle. Tiedostaa itsekin, että on kasvanu koneeseen kiinni, mutta ei suostu tekemään asialle mitään. Kuvittelee kai, että tää koti on joku hiivatin Pub Panama, jossa ollaan ja eletään miten halutaan... Usein väittää, että natisen turhasta, mutta jos joku ulkopuolinen tulisi kärpäsenä kattoon seuraamaan elämäämme 2-3 viikon ajaksi, sanoisi aivan samat asiat.

Kysymys siis kuuluu, että miten miehen saisi heräämään ja tajuamaan, että ei tämän näin kuulu mennä? Ei ole varaa muuttaa pois enkä oikeastaan haluakaan sitä. Haluan vain asioiden muuttuvan paremmiksi. Terapiaan mies ei suostu.

hieman samanlaista.sillä erolla,ettei ies viihdy juuri laisinkaan kotona.Töissä on sen takia,kun ei viihdy seurassani.Silti haluaa yrittää mun kanssa olla.aina siis näin ei ole ollut.Liekö se että muksut tuli lyhkäsellä välillä vai mikä.

Mutta millä sitä muutosta voisi saada? Kun ei tuo enää tule edes sohvalle viereen istumaan, että katsottais tv:tä yhdessä. Ja jos joskus siihen "eksyy" niin ei anna edes kädestä kiinni pitää...

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Meillä välillä samanlaista :( Tietokoneet (tai paremminkin netti) on ihan perseestä... koukuttaa ja passivoi :/

Niinpä. Plus että sitä kautta saa tuhlattua uskomattomat määrät rahaa. Millon mies tilaa mitäkin.

Yhteistyössä