M
mie
Vieras
On ollut hyviä aikoja, huonoja aikoja ja hyvin huonoja aikoja. Tällä hetkellä on aika, josta en osaa sanoa mitään. Miehellä ei ole suhdetta, koska on lähes aina kotona, mitä nyt töissä käy. Mutta istuu vaan tietokoneella illat, yöt pitkät. Ei huomioi lapsiaankaan juuri yhtään. Joskus olen asiasta hänen kanssaan riidellyt ja huomannut se olevan tuloksetonta. Nykyisin olen joko hiljaa tai otan asian puheeksi, hyvin nätisti kumminkin. Ja aina mies möksähtää mulle. Tiedostaa itsekin, että on kasvanu koneeseen kiinni, mutta ei suostu tekemään asialle mitään. Kuvittelee kai, että tää koti on joku hiivatin Pub Panama, jossa ollaan ja eletään miten halutaan... Usein väittää, että natisen turhasta, mutta jos joku ulkopuolinen tulisi kärpäsenä kattoon seuraamaan elämäämme 2-3 viikon ajaksi, sanoisi aivan samat asiat.
Kysymys siis kuuluu, että miten miehen saisi heräämään ja tajuamaan, että ei tämän näin kuulu mennä? Ei ole varaa muuttaa pois enkä oikeastaan haluakaan sitä. Haluan vain asioiden muuttuvan paremmiksi. Terapiaan mies ei suostu.
Kysymys siis kuuluu, että miten miehen saisi heräämään ja tajuamaan, että ei tämän näin kuulu mennä? Ei ole varaa muuttaa pois enkä oikeastaan haluakaan sitä. Haluan vain asioiden muuttuvan paremmiksi. Terapiaan mies ei suostu.