Pohdintaa nettikaupoista, niin huutis kuin fb:n kirppareiden

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Onko muille sattunut vastaavia eli siis ne jotka maksaa hitaiten esim. 3 viikon päästä varauksesta ovat innokkaimpia huutelemaan seuraavana päivänä miksi tavara ei ole heillä jo?
Mä olen pitänyt varattuina esim. lastenvaatteita vaikka viisikin viikkoa, sitten perjantai-iltana ilmoitetaan että just maksettu ja raha näkyy minulla tiistaina. Vien keskiviikkona postiin ja jo keskiviikkona tulee viestiä huutomerkkien kanssa että missähän maksettu tuote mahtaa viipyä? Postitus vielä kakkosluokassa (ostaja maksanut vain kakkosen postin) niin tuote on hänellä perjantaina tai maanantaina, riippuen postin lajittelusta. Tässä vaiheessa jo huudetaan capslockien kanssa että tehdään rikosilmoitus huomioimatta tätä että itsellään kesti 5 viikkoa maksaa tuote.
Nyt en enää pidä varattuna kun 3 päivää, jos siihen mennessä tuotteesta ei ole tullut maksuilmoitusta niin se tuskin tuleekaan.

älä nyt viitsi? miksi menisit yhdestä ääripäästä toiseen, ja ihan vain siksi että joku tuntematon on pölö?

itse jätän aina hätähousumyyjiltä vaikuttavat huutamatta, koska mulle on valtava stressi huolehtia, olenko nyt muistanut varmasti kaiken. yleensä huudan useammalta ihmiseltä yhtä aikaa ja paljon kerralla, ja kun ne vielä umpeutuvat eri aikoihin, niin soppa on valmis. huutis on niin kömpelö ja hidas ebay:hin verrattuna, että äkkiä niiden setvimiseen menee tunteja.

kokemusteni perusteella epäilen, että vaikka hätäisimmiltä saa usein parasta tavaraa, niin helposti myös tulee jotain sanomista myyjän puolelta. siksi kierrän kaukaa nämä kolmen päivän myyjät, ja muutkin jotka vaikuttavat lyhytpinnaisilta.

Yhteistyössä