Pöh. Ukko karkas.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koivunkäpy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Koivunkäpy

Aktiivinen jäsen
05.10.2005
14 246
1
36
Sano mennessään et mänöö anoppilaan veljesä kans laittaa autoo, huomautin sit et mun tarviis käydä akvaan se pumppu, käski ottaa lapset mukaan. no ei ku jätän ne keskenään kotiin |O
lisättäköön että annetaan sille anteeksi, näkee veljeään nykysin n.6kertaa/vuos..
mutta kun se valopää laitto tuntia ennen lähtöään uuniin tulet, mites mä tästä mihkää lähen :kieh:

muuten hetki rauhallista, isompi ulkona, pienempi kattoo muumeja ja sit seki painuu ulos.
mitäs teidän perheet tekee?

vauva, mies ja koira kaikki makkarissa nukkumassa, nii mä saan rauhassa palstailla :p sitten kun tuo vauva tuolta heräilee niin herätän varmaan miehen viemään koiraa lenkille...

Mies on ties missä, sillä on tänään töitä, sählyturnaus ja saunailta, kiirettä pitää :D Se on jossain noista vaihtoehdoista =) Miun pitäs tehdä ruokaa ja siivota vessa, miä meen ihan kohta :whistle: Poika jotain touhuaa huoneessaan...

Lapset ulkona, tai esikko on kaverinsa luona, niillä oli eillen illalla pyjama bileet siellä. Ukko nukkuu, oli eillen viihteellä ja mä tässä vaan palstailen. :D Johonkin tekis mieli mennä, mut käsivamman takia en pysty nyt autolla ajaan...kai se on tätä mehtäkylän raittia kohta lähettävä koiran kans käveleen että ees johonki pääsee täältä liikkuun.

no munki ukko karkas, tässä olis pojan synttäri viilkonloppu pitäs leipoo ja siivota ja niin mies lähti 120km päähän mökille "korjaa autoo" ja sano että pärjäile.. tosi kiva.. on 3v ha 7kk ja pitäs vielä leipoo ja siivota.. jipii!!!

Yhteistyössä