podin taas huonoa omaatuntoa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
en pode enää :D

Hitto ku ensin törsäsin kampaajalle ja sit menin vielä ostamaan itselleni talvitakin ja muutenkin tullu shoppailtua..(kampaajalla käyn kerran kahdessa vuodessa ja takki maksoi kamalat 29?)

Ukko kävi eilen autokaupassa ja oli sit ostanut taas auton :laugh:

meillä kun menee vähän eri hintaluokissa nää ostokset :whistle:

Mikäköhän siinä edelleen on, et itselle ei muka vois ostaa mitään ilman et tulee omantunnontuskia |O :xmas:

Elä hyvä ihminen pode muuta ku iloisuutta hienoista hiuksista ja uudesta takista! Jos on varaa (tarkoitan, että jos ei viimeisiä ruokarahoja käytä) ostella niin miksi aina pitäis ostaa lapsille? Meillä ainakin on tilanne se, että en keksi mitä lapsille vois isovanhemmat hommata joululahjaksi! Vaatetta on, leluja on ja mitään kallista en pyydä. Eikä ne kyllä mitään suurempaakaan tarvitse.Joten minä ainakin ostan itselleni oikeen hyvällä omallatunnolla jos löydän jotain mieleistä (no se täytyy sanoa et ostan itselleni kaiken alennetuin hinnoin :P tapa josta ei näköjään pääse eroon :D ) sitäpaitsi jos mies ostaa auton niin sä voit ihan rauhassa käydä kampaajalla! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kuules nyt:
Elä hyvä ihminen pode muuta ku iloisuutta hienoista hiuksista ja uudesta takista! Jos on varaa (tarkoitan, että jos ei viimeisiä ruokarahoja käytä) ostella niin miksi aina pitäis ostaa lapsille? Meillä ainakin on tilanne se, että en keksi mitä lapsille vois isovanhemmat hommata joululahjaksi! Vaatetta on, leluja on ja mitään kallista en pyydä. Eikä ne kyllä mitään suurempaakaan tarvitse.Joten minä ainakin ostan itselleni oikeen hyvällä omallatunnolla jos löydän jotain mieleistä (no se täytyy sanoa et ostan itselleni kaiken alennetuin hinnoin :P tapa josta ei näköjään pääse eroon :D ) sitäpaitsi jos mies ostaa auton niin sä voit ihan rauhassa käydä kampaajalla! :D

Juu, kyllä mä sen tiedän :ashamed:

Se vaan on jotenkin jäänyt päälle, kun joskus oli tiukilla jotenkin sitä nyttenkin kuvittelee et se on aina joltain muulta pois jos itselleni ostan ;)

Mä oon varmaan outo mut ostelin silloinkin, kun mä olin ä-päivä rahalla (pienellä sellaisella) ja mies opintotuella. En mä koskaan ajatellut että se lapselta on pois jos ostan itselleni paidan. Kun siis perustarpeet oli miehellä ja lapsella ja kiitos pihin miehen, oli aina varaa ostaa myös jotain turhaa itselle, lapselle tai miehelle :D mutta kyllä mä toisaalta ymmärrän myös sua. Jos pitää valita lapsille lelu tai itselle vaate niin kyllä lapset lelun saa.

Yhteistyössä