PMS romahdutti mut ihan täysin!;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voimat loppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voimat loppu

Vieras

Tiedän,että tää on taas tätä aikaa,mut nyt menee jo liian pitkälle..Yritin järjestää tyttöjen kans ihanan isänpäivän miehelle,mutta oon tämän päivän aikana vaan huutanut ja räyhännyt,Kaikki stressaa yli äyräiden..Itken vaan koko ajan..Mies lähti,kun ei jaksanut enää kuunnella.Nyt 2 nuorinta mölyää sängyissään,nkä jaksa noteerata,pyykit on pitkin olohuonene lattiaa,kaikki hujan hajan..Ja mulla herätys 5:ltä töihin..Tuntuu,etten jaksa sinnekään,mutta on ainoa pelastus perheelle,että lähden vähäksi aikaa muualle...Hulluuden partaalla olen,ja niin koko perhe.Ei tästä tule mitään;((

Alkuperäinen kirjoittaja heippis:
No olisiko pieni hermolomanpaikka? Tai vaikka joku harrastus kerran viikkoon/ihan vain puolen tunnin lenkki päivittäin YKSIN?
Voimia =)

Olisi!Mutta kun ei ole aikaa..Kaikki aika menee remonttiin,joka meillä on tulevassa kodissa..Odotan vain nyt menkkojen alkua,kokemuksesta tiedän,että huomenna alkaa..Mutta nämä päivät saa koko lähipiirin hulluksi..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En osaa hakea apua,olen lääkkeitä vastaan ja tiedän,että niitä vain siellä tuputetaan..

No selkeästi tarvitset lääkkeitä tasoittaaksesi hormonipiikkejä.

Kokeile sitten omatoimisesti sellaista kuin jättihelokkiöljykapseleita. Ne tehoavat aika hyvin.

En osaa hakea apua,olen lääkkeitä vastaan ja tiedän,että niitä vain siellä tuputetaan..

Siis miksi et voi tasata hormoneja lääkkeillä? Eihän tuollaista kukaan jaksa. Ja kokeile noita jonkun suosittelemia helokkikapseleita sekä E-EPAa luontaistuotteiden puolelta. Ja sitten tärkein ohje MENE AJOISSA NUKKUMAAN JOKA ILTA KOKO TÄMÄ VIIKKO: Hajoaahan ihmisen pää ellei saa tarpeeksi unta.

Alkuperäinen kirjoittaja heippis:
No olisiko pieni hermolomanpaikka? Tai vaikka joku harrastus kerran viikkoon/ihan vain puolen tunnin lenkki päivittäin YKSIN?
Voimia =)

Olisi!Mutta kun ei ole aikaa..Kaikki aika menee remonttiin,joka meillä on tulevassa kodissa..Odotan vain nyt menkkojen alkua,kokemuksesta tiedän,että huomenna alkaa..Mutta nämä päivät saa koko lähipiirin hulluksi..

Hyvin yksinkertaisesti, järjestä aikaa. Eiköhän miehesikin huomaa eron, puoli tuntia rivakkaa kävelyä/hölkkää omissa ajatuksissa niin voi nollata ajatukset. Kuitenkin tuo on niin lyhyt aika, joka menee huomaamatta ihan jossain jonnin joutavassakin! Kokeile edes viikon ajan!! =)

Mä sain avun luontaistuotelääkkeistä. Kannattaa ehdottomasti poiketa luontaistuotekauppaan ja kertoa oireet myyjälle. Hän osaa auttaa. Ja muista et lääkkeet eivät tehoa ihan heti. menee noin 3 viikkoa. Tsemppiä =)

Ja toikin on niin totta, et uni auttaa.

Yhteistyössä