PMS -oireet: mitä eroa oli raskauden alkaessa "normaaliin" kuukautiskiertoon nähden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Liinu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Liinu"

Vieras
Eli miten vaikeasti tämänkin asian saa sanottu :) Helpommin en osannut, mutta siis tarkoitan sitä, että mitä eroa huomasitte hormonikierrossa silloin kun tulitte raskaaksi verrattuna niihin kiertoihin kun kuukautiset alkoivat? Siis lähinnä PMS -oireiden kannalta?

Pystyikö eron havaitsemaan? Tuliko samanlaisia mielialavaihteluja tms. mitä kenelläkin PMS -oireisiin kuuluukin..?

Se että sillon ei känkkäränkkä tullukaan kylään. Mahassa kyl oli menkkatunne mut mielialat ei olleet tutun ärhäkät. Sekin laitto miettimään kun myöhässä eikä tuttua olotilaa.

Itse en känkkäränkässä huomannut mitään enkä muista. Ehkä jos olisin odottanut olevani raskaana niin olisin laittanut siitä asioita merkille. Mutta jälkeenpäin ajateltuna muistan sen kun ihmettelin kun oli "menkkakipuja" mitä mulla ei normaalisti ole ja odottelinkin että menkat alkaa pian. Myös rinnat oli tosi kipeät, menkkojen aikaan tai ennen niitä ei normaalisti ole.

Mulla jäi mielialan vaihtelut pois. Olin koko raskausajan tasaisempi mielialoiltani kuin koskaan. Ihanaa aikaa. :D Muita pms-oireita yleensäkään ole kuin toi mielialojen heittely.

Enpä taida olla yrityksistä huolimatta raskaana taaskaan. Olen kuin perseeseen ammuttu karhu eli täti on varmasti tulossa viikon sisällä. S__t_n_ ja muita kirosanoja.

Yhteistyössä