PlusTVstä narinaa ja niiden toiminnasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei helvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei helvetti

Vieras
Meillä on ollu määräaikainen sopimus joulukuun lopppuun asti. Olemme joutunut laskuista soittamaan nyt kahtena kk peräkkäin. Ensimmäisellä kerralla sanoin,että kun määräaikaisuus loppuu niin haluan se katkeavan kokonaan eli lopetan koko plustv tilauksen. Asia oli ok. Toisella kertaa asiakaspalvelija vielä itse sanoit,että tämähän on sit katkeamassa,et haluatko uusia. Sanoin ,että kiitos en koska itse olen näin halunnut.
Tänään sit soitin sinne kun tajusin,että laskussa onkin nyt sit tammikuu laskutettu.

Sieltä ei löytynyt mitään tietoa siitä että on katkaistu tai merkintää,että asiakas haluaa sopimuksen loppuvan eikä halua sitä jatkaa. Asialle ei kuulemma voi tehdä mitään ku ilmoitusta ei näy ja nyt lopetusilmoitus tulee liian myöhään.ladku on maksettava. laksun eräpäivä on 15.1 ja lasku tuli meille pyhien välissä.

Eikö tää nyt ole ihan kusetusta?

Meillä myös oli joku 6kk määräaikaistilaus? 6kk tuli täyteen lokakuun viimeinen päivä, sitä ennen eivät ottaneet irtisanomista vastaan kun käskivät palata asiaan kun 6kk täynnä, tiddididii, marraskuun eka päivä kun sen voi irtisanoa aikaisintaan niin kuukauden irtisanomisaika ja hups vaan minimi tilauksen kesto olikin 7kk..
Ja välillä ei näy tekstityksiä, eilen taas pitkästä aikaa olisi tullut mtv leffalta hyvää katsottavaa ja eipä tietenkään tekstityksiä, aijemmin todettu sama että edellisessä yhden tähden leffassa pelaa tekstitykset sitten alkaa joku oikeasti hyvä leffaa ja hups ei enää olekkaan tekstityksiä..

Kummasti ei meidänkään tilauksen lopetus ollut mennyt muka perille. Eivät sitten ruvenneet kiistelemään enempää, kun eivät voineet sitä toimittaa meille, kun antenniverkko muuttui kaapeli-tv:ksi.

No vääntöä käytiin asiasta ,mutta nyt sit laittoivat sen poikki tähän ja ei tarvitse tammikuuta maksaa.
Ihme laitos. Olen kuullu kyllä muiltakin,että ei toimi ihan niin kuin pitää .
Joku joskus sanoi,että ne ottaa jonkun 70e sulkemismaksun ja se ei ole ns laillista.
Kuinkahan moni maksaa näitä maksuja niille mitä perivät.

Yhteistyössä