plussasin just ja oon nyt ihan uuden tilanteen edessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ylläripositiivinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ylläripositiivinen

Vieras
niin siis kaikkien asioiden suhteen..

Mut yks on tää sikapiikki. Onks kuka raskaana oleva jättänyt ottamatta? Kun en ollut ajatellut sitä meidän perheeseen hankkia.
Jos nyt haluaisinkin sen, niin meenkö neuvolaan etuilemaan rokotusjonoihin? Vai miten pitää toimia? En todellakaan olisi voinut arvata olevani raskaana silloin kun niitä jaeltiin.

mä en ottanut rokotetta ollenkaan.. oon nyt jo 33 viikolla kyyläkin mutta ajattelin et jos tauti tulee niin se sitten on tullakseen.. Meillä neuvolassa sai ihan varata ajan itelleen et milloin sen pääsee ottaan. että omaaan neuvolaaan vaan yhteyttä! ja onnea plussan johdosta! :heart: :flower:

En kyllä ottais alkuraskaudessa. Viimesellä kolmanneksella olevillehan ne sitä enempi suosittelee kun keuhkot alkaa olla jo aika pienessä tilasa ja jos siihen tulee joku keuhkokuume niin on sen takia riski saada komplikaatioita.
Itse olen rv38 ja pe tulee viikko kun otin rokotteen olisin saanut sen jo kuukausi aikaa mutta halusin odottaa että vauvalla keuhkot ja suolisto valmistuis. Tiiä sitten oliko oikea valinta vai ei...

Yhteistyössä