Plussaa vkolla 52. Muita??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenska79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jenska79

Vieras
Heipsan!!
Onko muita viime viikolla plussanneita?
Itse olen 26v ja ensikertalainen, joten olisi mukava vaihtaa kokemuksia.
Millaiset muilla on tai on ollut oireet tässä vaiheessa raskautta??
Ilmeisesti vko 6 menossa.. En ole vielä soittanut neuvolaankaan, kun en oikein tahdo uskoa tätä todeksi..

Itse plussasin 20.12:) Ois kiva vaihtaa ajatuksia jne. Meillä eka neuvola torstaina. Toinen lapsi tulossa. Pääsin ultraan perjantaina mahakipujen vuoksi ja kaikki oli loistavasti.
Pistä mailia: noora.ahola3@luukku.com

Pakko onnitella Jenskaa!!! Jännättiin viime vuoden puolella muutamaan otteeseen samoilla viikoilla ja mietittiin samalla parisuhdekiemuroita. Et ehkä muista minua ja nimimerkkikin saattoi olla eri (Vielä pystyssä), mutta minä muistan sinut ja olen odottelun lomassa välillä käynyt lukemassa kuulumisiasi. Meillä on rakenneultra ja ekat potkutkin jo koettu, maha paistaa ja elämä on onnellista myös miehen kanssa. Tervetuloa mukaan ja toivottavasti tällä kertaa kaikki menee hyvin!

Hei, tein testin 27.12 ja näytti plussaa! On ihanaa. Vanhin poika 12, kesk 5 ja nuorin 3. Jokos olisi tytön vuoro vai tuleeko 4;jäs poika. Aika näyttää.

Heippa!
Minä testasin plussa 31.12.05. Aikas haalea oli ja ajattelin tehdä uuden testin vielä torstaina. Minä 24 ja puolisoni 27. Ensimmäinen tuloillaan, tärppäsi toisesta kierrosta.
Oireita on ollut: mahaa vihloo menkkamaisesti muutamia kertoja päivässä, paleltaa ja kaksi kertaa ollut niin huono olo, että on ollut oksennus lähellä. Ensi viikon alussa ajattelin soittaa neuvolaan.
Olemme lähdössä matkalle tammi-helmikuun vaihteessa ja olisi kiva päästä ultraan ennen sitä. Mitä luulette onko mahdollista kunnallisella? Jos ei niin sitten täytyy mennä yksityiselle ja maksaa itsensä kipeäksi;)
Minkälaisia oireita muilla on ollut?
-Anneli-

Yhteistyössä