PLUSSAA VIHDOIN!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Felicity
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Felicity

Vieras
Siis eilinen veritesti positiivinen, en tiedä miten päin olisin!!! Kuuden vuoden odotus vihdoin palkittu, tää on uskomatonta! Takana siis Inssi, 2xivf ja nyt toisesta icsi:tä tuoresiirrosta plussa, jossa tehtiin myös alkiokuoren avaus! Varuillaanhan tässä ollaan kovasti, mutta tätä tulosta on odotettu!

Lämmöt olleet koholla puoliastetta n. kaksi viikkoa, vihlontaa pääasiassa vasemmalla kyljessä ja hieman oikealla alavatsalla, rinnat arat ja kerranhan oli se, kun olisi tehnyt mieli syödä jotain ruuaksi kelpaamatota. Mieskin sanoi, että katseeni on ollut erilainen noin viikon ajan. Tsemppiä kaikille ja kiitos kovasti tuestanne, varovaisin askelin edeten :wave: Felicity

OI IHANAA!!!!!!!!!!!! :flower: :flower: :flower: :flower: onnea ihan hirveesti :heart: :heart: :heart: voin vain kuvitella että olo on kuin pilvissä kuuden vuoden odotuksen jälkeen =) meillä meni "vain" 1,5 vuotta, mikä sekin tuntui jo tooooodella pitkältä ajalta odottaa tärppiä.
Onnea onnea :heart:

Sylintäydeltä onnea ja :hug: . :saint: :saint: matkaan.

Tiedän miltä teistä nyt tuntuu. Se on aivan ihana tunne monien pettymyksien jälkeen. Me odotimme lähes viisi piiitkää vuotta ennen kuin ivf hoidot tuottivat sen kauan kaivatun plussan ja yhdeksän kuukauden päästä oli sylissämme suloinen vauva. Nyt masussa on toinen ivf hoitojen tuloksena asustamassa rv 16+3.

Toivon teille kaikkea hyvää odotukseen ja aurinkoista kesää ! :heart:

:flower: Kiitos teille kaikille hirmusesti :flower: Ja pahoittelut Miriam suuresti negasta :hug: sitä putoaa tuossa tilanteessa niin korkealta, kun on jo ehtinyt hetken olla onnellinen. Mutta hyvä, jos jaksat vielä uskoa tulevaan ja pitää toivoa yllä!

Itsekin olen tosiaan hirmu peloissani, kun raskauden eteneminen ei koskaan ole niin itsestään selvää. Mutta yritän nyt osata nauttia tilanteesta, luulin ettei sitä koskaan ehkä tulisikaan. Tsempit ja halit piinailijoille ja muillekin lapsettomuudesta kärsiville! Olen hengessä mukana, aina!

Onnea Felicity ja miehellesi myös!
Ei sitä varmaan muutamaan päivään älyä, että vaavi on tulossa, voin kuvitella!
Me olemme 3 vuotta yrittäneet toista lasta, mutta sinun tapauksesi antaa uskoa ja voimia. Uskon, että meilllekin saadaan toinen lapsi taloon, menköön sitten vielä se toinenkin 3 vuotta!
Onnea vielä :flower:

VALTAVASTI ONNEA !!!!!

Itse olen aivan uusi näillä sivuilla ja myös raskaudessani. Mun testi oli viime viikolla plussaa ensimmäisen inseminaation jälkeen! Tuntuu aivan uskomattomalta ja pelottavalta. Yritystä on ollut takana useita vuosia ja nyt en tahdo millään uskaltaa nauttia tästä ihanasta pahoinvoinnista... :laugh:

Yritetään kuitenkin nautiskella tästä hetkestä, onhan tämä iso askel eteenpäin! Hyvää vointia sinulle!

Onnea teille!! Enkeli suojatkoon matkaasi äitiyteen!
Itsellä kans 6vuoden jälkeen onnisti ja saatiin poika viime heinäkuussa. Tiedän, että alkuaika varsinkin on täynnä iloa, onnea, pelkoa, epävarmuutta... mulla oli vuotoakin alussa, joten säikähdin kunnolla. Mutta tuolla se vuosien yrittämisen tulos nukkuu aamutirsojaan.

Vilma ja Onni 9kk

Kiitos jälleen onnitteluista hirmuisesti!!!!! Ja onnea teillekin kahdelle, kun saitte plussan pitkän ajan jälkeen!

Vaikka pelottaa, niin pakko vain yrittää ajatella mahdollisimman positiivisesti. Minullakin oli muutamana päivänä hieman ruskehtavaa vuotoa, mutta ei mitään kipuja eikä kirkasta verta! Nyt se on onneksi loppumassa ja helpottaa kummasti oloa. Koskaanhan näistä ei voi tietää, mutta ensi viikon torstain ultraan odotamme tietysti kovasti pääsyä ja siihen tuntuu olevan ikuisuus. Onnellista odotusta kaikille :wave: F

Yhteistyössä