plussaa odotellessa

onko muita ketka plussaa odottelee? :)
mieheni kanssa odotellaan innoissaan... raskausoireita oli, tein testin ja negaa tuli.. testin tein aivan liian ajoissa.. nytten vain rinnat turpoo ja nännit kipeet.. menkat pitäs alkaa pe :)
onko muita nuoria? :)
 

Muistan, kun itse odottelin plussaa maaliskuun lopulla ja tein myös testin liian ajoissa, näytti negaa.. mutta kuitenki tuntu siltä et oisin raskaana, mut en ollu ihan varma ennen toisen testin tekoa, mikä näytti plussaa :D se oli vähä hämmentävä hetki ku mies ja minä saatiin tietää et oon raskaana..( menkat on ollu aina epäsäännölliset ja oon syöny terolutia sit sen takia.. mut jo viime vuoden syksystä oikeestaan alettiin yrittään, et sit vasta keväällä tärppäs..)
Ja nyt oon jo rv:llä 33+2 :)
Mut rintojen aristus, turpoaminen ja nännialueiden tummuminen on kans merkkejäraskaudesta.. sekä väsymys ja huono olo aamulla.. mulla oli kyl illallaki..
Mut onnea, jos näyttää plussaa! :)
 
Itekin tein testin ku viime menkat oli myöhässä, mut just sinäpäivänä kun aloin testiä tekee, menkat alkoi ja negaa näytti.:( Pettymys oli melkoinen, kun olin tottunut jo ajatukseen äitinä olosta.. Se ei olisi ollut mikään suunniteltu raskaus,mut ei epätoivottukaan. Ilmeisesti vaan kuvittelin kaikki oireet mitä luulin "kärsiväni" raskauden vuoksi.:/

Nyt jätimme ehkäisyn poikaystäväni kanssa pois lapsen toivossa, tosin 3vk:n tauko "yrityksistä" koska avokki on armeijassa kiinni.:( Oon siis itse 18 vuotta ja mies 19v.
 

Yhteistyössä