Plussa, vuoto, koska hcg laskee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on

Vieras
Niin, siinä se tulikin..Kuinka nopeasti hcg lähtee laskuun todella varhaisessa km:ssa?Onko kukaan seurannu kotona testeillä sitä kuinka nopeasti tulee taas nega/viiva haalenee?

Kyllä se kaiken järjen mukaan kesken meni, TODELLA runsas vuoto useamman päivän ajan, mukana hyytymiä, mut ei sitä ole sen tarkemmin lääkärin toimesta tutkittu, todettu vain.

Mul vuoto taas ei ollu kamalan runsasta, välil saatto olla aamun ja yön vuotammatta ja päiväl vuodin tunnin verra. Lääkärissä kävi 4kertaa verikokeis, jotta varmistuttiin siitä, että raskaus hormonit on laskenu normaaliks ja kaikki on tullut pois.

No mulla ei ole ikinä ollut noin kovaa vuotoa mitä oli, ohjeeksi sain palata lääkäriin jos vuoto jatkuu yli viikon. Mietin vain että kai se hcg alkaa laskemaan niin että mahdollinen viiva alkaa viikossa jo haalistumaan?Haluan siis varmistella..

Joo, jännä etteivät pyytäneet verikokeisii, mä kävi niin kauan(eli 4kertaa) verikokeis, kun todettii, että raskaushoormoni on kehost kokonaa poissa ja ku menin lääkäriin sen takia, niin ultrasivat heti ekana tilanteen.

Mulla tositosivarhaisissa ts. kemiallisissa on testi näyttänyt negaa jo muutaman päivän päästä vuodon alusta. Eli siis nämä 4-5+ raskausviikoilla tapahtuneet. Kiertoon vaikutti sen verran, että ovis tuli n. 20 päivän päästä vuodon alusta, kun normaalisti 17 päivänä.

Pidemmälle ehtineissä on mennyt viikko-pari että kotitesti on negaa, verikokeissa näkynyt rippusia vielä kolmenkin viikon kuluttua.

Yleensä spontaaneissa keskenmenoissa ei tietääkseni kamalasti seurailla noita veren hcg-arvoja tai muutenkaan ultrailla, ellei ongelmia ilmene?

Ja loppuuko hcg:n nousu samantien kun vuoto alkaa?

Anteeksi kun piinaan teitä näillä kysymyksillä, olen vain hukassa koska lääkäri ja th eivät oikein mitään puhuneet ja neuvoneet vaikka th:lle vielä asiasta vartavasten soitin..Minulla on samoja testejä kotona joilla plussasin ja joilla seuraan viivan häviämisen varmaksi kun eivät suostu ottamaan asiaa terveyskeskukseen hoitoon..

Ihmetyksen aiheuttaa tällä hetkellä vielä se että sain 3 päivää vuodon alun jälkeen ilta virtsasta yhtä vahvan plussan kun ennen vuodon alkua aamu virtsasta, vuoto alkoi samana päivänä testin teon jälkeen...

Yhteistyössä