Plussa ovistesteillä?

ToiveissaKolmas

Uusi jäsen
20.01.2012
4
0
1
Moi! Minäkin liityn tänne keskustelufoorumille :) Jospa täältä saisi vertaistukea toiveissa ja odotuksessa - minun kohdallani olisi toiveissa kolmas pienokainen :heart: Viimeiset kuukautiset olivat 30päivää sitten. Oletetusta ovulaatiosta noin 8-9 päivää alkoi tihuttelemaan ruskeaa verta, jota kesti noin 3-4 päivää ja sitten loppui kuin seinään. Raskauden ensioireet ovat vahvasti esillä ja menkkojen pitäisi alkaa lähipäivinä (oikeastaan tänään, jos kierto olisi täsmällinen). Tein ovistestin aamulla ja se näytti plussaa. Ovishan ei voi millään olla nyt , ELLEI tuo tihutteluvuoto ole sitten ollut menkkani (HYVIN niukat menkat!!). Raskaustesti näytti negaa. Voisiko olla että raskaustesti ei vielä näytä positiivista, kun tänään sinänsä pitäisi vasta alkaa menkat ja tuo ovistesti näyttisi raskautta? Olen lukenut jostain, että ovistestilläkin voisi raskautta mittailla? :snotty:
Raskaustestin teen uudelleen korkeintaan sunnuntaina seuraavan kerran... Niin paljon harmittaa tuo negatiivinen raskaustesti ja sen tuijottaminen :headwall:
Positiivinen ovistesti tosin toi toivoa.....eli joko jostain kumman syystä ovuloin nyt tai sitten olenkin ehkä raskaana!
Mitä mieltä olette, voiko ovistesti näyttää positiivista (aamuvirtsasta mitattuna)??

Kaikille toiveilijoille PLUSSATUULIA!!!

Mä teen ovistestit aina aamuvirtsasta ja positiivista olen saanut silloin kun ovis on ollut.
Mutta oletkos tehnyt muutamana päivänä peräkkäin ovistestiä? Jos viiva katoaa niin oletettavasti kyse oviksesta, jos ei niin sitten voi olla kyse raskaudesta jos koko ajan näyttää vahvaa viivaa..

Kyllähän ovistesti voi raskautta näyttää, mutta epäilisin kerran r-testi ollut negaa. Testailisin o-testillä muutaman päivän, kuten sun yllä mainitsi. Varmuudeksi myös pupuilisin, jos onkin ovis.

Tässä mun o-testillä tehty raskausplussa, tosin itse r-testikin haamuili jo.

Eli otan ovistestin esille huomenna aamulla ja kokeilen asiaa uudelleen... Ja yritän mieheni suostumaan sänkytangoon tänä iltana :D Aamuvirtsasta ei kuulemma (testin ohjeen mukaan) kannattaisi tuota ovista testailla, kun ei näy kunnolla. Paras aika ovis-testaukseen on ohjeiden mukaan päivällä - illalla.
Mutta siis testaan huomenna uudelleen =) Ja toivotaan parasta!

Itse tein vuosi sitten huvikseni aamuvirtsasta sekä o- että r-testin, o-testin viiva hyppi silmille kun oli niin vahva ja r- testissä hyvin hailakka plussa... r-testin viiva vahvistui kunnolla vasta n vko päästä!
Tsemppiä ja peukutuksia :)

Tänän taas kokeilin ovistestillä aamuvirtsasta... Noh, se näytti positiivista mutta toinen viiva ei ollut yhtään vahvempi kuin testiviiva eli olivat saman väriset. Mitäköhän sekin tarkoittanee.... Eli saattoi olla eilen ovis, mutta eipä tullut hyödynnettyä kun mies oli rätti-katki-poikki työviikon jälkeen... Huokaus.... Toivotaan ettei nyt mennyt hyvä ovis ohi ja oltaisiinkin jo raskaana!

mulla näyttää ensin yks päivä tasavahvaa viivaa, sitten 2 päivää kontrollia vahvempaa ja sitten menee negaksi.

Aloittajalla on aika selvästi nyt ovulaatio päällä, kannattaa tänään yrittää saada siemeniä talteen ;)

mä testasin toisen lapsen kohdalla raskautta ovistestillä,niitä oli viel kaapissa ja luin jostain et näyttää plussaa jos on raskaana.tuli selvä plussa,lähin heti ostaa raskaustestiä ja sillä sain haaleen plussan myös.menkat oli päivän myöhässä muistaakseni.

Moi. Ajattelin vain tarkistaa, mistä olette ihmiset tilanneet testinne? Ainakin tuolta mammaksin sivuilta tilatut o-testit ovat sellaisia, että viivan täytyy olla TÄYSIN yhtä tumma kuin kontrolli viiva. Paketin takanakin on kuva, jonka mukaan selkeä haamukin on negatiivinen. :)

Kaikissa ovistesteissä lukee et pitää olla yhtä vahva tai vahvempi että on ovis+, mutta omasta kokemuksesta mammaksin ovistesteihin (eli davidin) en ole koskaan saanut yhtä vahvaa viivaa ja tarkistanut vielä digitaalisella että on ovisplussa.

Yhteistyössä