Plussa-lahjasetelit 3x10e..mitä ootte niillä ostaneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Itsellä vielä käyttämättä...hiukan epäselvää että mitä niilä saa ostaa.Luetaanko vaipat ja lastentarvikkeet ja lelut siihen kodin-osastoon,eli saakohan sellasiin käyttää?

Mitä te olette niillä ostaneet?

Siis nää setelit sai kun liitti plussaominaisuuden electron-korttiin..

taisin törsiä kodin ykköseen, lykkäsin vaan tätsälle käteen kassalla, ja ei se ruvennut erittelemään että mitä sain niistä ja mitä en, kai se on vähän kassasta kiinni, alkoholia ja tupakkaa ei saa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olin unohtanut koko setelit jo.. Onkohan ne kauan voimassa? Voiks niillä ostaa lastenvaatteita? Tarviis muksu keväthaalarin..

hyvä kysymys.. hirveen vaikeeta ku on ympäripyöreesti laitettu ja kiva sit kassalla ku ei saakkaa käyttää johki mitä ostaa.. :(

kaikki ei syotävät käy niihin mutta ei vaipat ja tupat.
Yksi seteli yhtä 30? ostosta kohden ja ne kassakoneet on ohjelmoitu sitten ettei ne hyväksy siihen muita tuotteita kun mitä niihin kuuluu.
Itse tuhlasin jouluna lahjoihin.

Niin oliko se niin että jos mun ostokset maksaa esim. 60 euroa yhteensä, niin voin käyttää kaksi seteliä ja maksaa siis 40. Eli kerralla voi käyttää useemman? Ja ei tarvii olla yksi tuote vaan ostosten loppusumma (poislukien sellaset tuotteet mitkä ei kuulu)?

Yksi seteli yhtä 30? ostosta kohden ja ne kassakoneet on ohjelmoitu sitten ettei ne hyväksy siihen muita tuotteita kun mitä niihin kuuluu.

kun siinä lukee ettei saa ostaa tupakkaa ja äidinmaidonkorvikkeita,ei kielletä vaippoja ja eikös ne vaipat oo siinä kodinosastolle missä on mukeja vauvoille yms.jos kerta mariskoolejakin saa ostaa...kamalan vaikeeta =(

kun siinä lukee ettei saa ostaa tupakkaa ja äidinmaidonkorvikkeita,ei kielletä vaippoja ja eikös ne vaipat oo siinä kodinosastolle missä on mukeja vauvoille yms.jos kerta mariskoolejakin saa ostaa...kamalan vaikeeta =(

Kun tuli tässä mieleen, niin miksi ei saa ostaa äidinmaidon korvikkeita?? Jossain muussakin yhteydessä kun on ollut kaupan jotain alennus tms. juttuja, niin lukenut kanssa ettei koske niitä. Miksi ihmeessä?? Osaisko joku selittää?

me saatiin ennen joulua noi ku mies vaihto kortin,niin ostettiin anttilasta joululahjoja :D
nyt jos saisin samaiset pisteet niin ostaisin veden- ja kahvinkeittimen,molemmat alkaa olla huonoja meillä...

Mä otin joulunaikaan joululahjoja ja mun ostokset teki n. 65e ja joukossa oli yksi ale-tuote n. 10e niin sain silti käyttää kaksi seteliä. Ja mun mielestä saa käyttää vaippoihin ym. lastentarvikkeihinkin. Ei se kassa osaa niitä erotella, kassa työntekijästä kiinni.