Plussa-kortti vai S-etukortti. Kummasta paremmat edut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sammakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E-etukortti on tosiaan parempi ja usein S-ryhmän kaupat on myös edullisempia kuin K-ryhmän vastaavat. Niin ja Plussakorttia parempi on myöskin Ykkösbonus-kortti.

Kovasti aina koitetaan siihen vedota, että kuluttaja itse maksaa nuo edut hinnoissa. Mä en ihan pureksimatta niele tätä ajatusta. Moni yhteistyökumppanihan lopettaa yhteistyön (eli jakamasta bonuksia) siksi, että se tulee yrittäjälle itselleen kalliiksi. Jotain kielii tietysti myös just se, että S-ryhmä maksaa parhaat edut ja on usein silti se edullisin.

Toki kaupat hyötyy kanta-asiakkuudesta ja se noiden korttien idea on. Sitoa siis asiakas käyttämään jotain tiettyä kaupparyhmittymää ja sen yhteistyö- kumppaneita. Mä keskitän mielelläni jos ja kun sillä säästän ruokalaskuissa ja kerrytän rahaa tilille :).

Molemmat löytyy ja kyllä S-kortti on varmaankin edullisempi mutta me käytetään kuitenkin k-kauppoja ihan jo sen takia että ne ovat yksityisten kauppiaiden omistamia ja jo palvelussa huomaa eron kun esim. tervehditään ohikulkiessa:)

Parhaita säästöjä on tehty S-ryhmän asiakasomistajapäivillä, kun on ostettu silloin -15% alennuksella kaikki pakolliset lasten ulkovaatteet, kengät ym. Ja joulun alla joululahjat, esim. kosmetiikka Sokokselta jne.

Ja äskeiseen lisäys, että silti asioisin mieluummin K-ryhmän kaupoissa, koska palvelu yleisesti ottaen parempaa, kuten myös kaupat jotenkin kivempia. Olosuhteiden pakosta kuitenkin tällähetkellä käydään enemmän s-kaupoissa...

Yhteistyössä